دلنوشته امید عالیشاه پس جدایی از تراکتور و بازگشت به پرسپولیس
خدمت سربازی امید عالیشاه بالاخره تمام شد و این بازیکن می تواند به تیم پرسپولیس بازگردد.

بازگشت امید عالیشاه به تمرینات پرسپولیس

امید عالیشاه پس از دریافت برگه ترخیص از خدمت سربازی خود درباره بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت گفت: با توجه به اینکه خدمت سربازی من پایان یافته است، با طی شدن مراحل اداری و قانونی، نامه ترخیص خودم را دریافت کردم و هم اکنون عازم تهران هستم و به امید خدا با نظر آقایان گرشاسبی و ایوانکوویچ قصد دارم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: جا دارد از مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح و لشگر عاشورای تبریز هم تشکر کنم. همچنین از آقای گرشاسبی هم ممنون هستم که در این مدت بدون آنکه هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای راه بیندازند، واقعا پیگیر موضوع بودند تا بتوانم به خانه خودم برگردم و حالا خوشحالم که برگشتم و دوباره در کنار هواداران پرسپولیس خواهم بود.

عالیشاه خاطرنشان کرد: باید از هواداران تراکتورسازی و مردم خوب تبریز هم تشکر کنم که در این مدت من را بین خودشان و در تیم محبوبشان که به خاطر حضور آنها، از تیم‌های بزرگ کشورمان به حساب می‌آید، پذیرفتند. هر چند متاسفانه محرومیتی که برای این باشگاه وجود داشت و پس از آن مصدومیتی که به وجود آمد مانع شد تا بتوانم در خدمت این تیم باشم. من حتما در یک زمان و فرصت مناسب‌تر یکسری مسائل را برای مردم تبریز و هواداران پرشور تراکتورسازی مطرح خواهم کرد تا یکسری موارد برای آنها هم شفاف شود و در این صورت تردید ندارم با روشن شدن یکسری مسائل و اقداماتی که صورت گرفت، سوء تفاهمی باقی نخواهد ماند.

بازیکن با سابقه سرخپوشان همچنین درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس تصریح کرد: فکر نمی‌کنم نیازی به صحبت باشد. پرسپولیس با آقای برانکو سه سال است که در اوج به سر می‌برد و به یک تیم دست نیافتنی تبدیل شده است. فکر می‌کنم معلوم باشد که چقدر از حضور دوباره در پرسپولیس خوشحال هستم. البته با توجه به محرومیت، طبعا نگرانی‌هایی برای هواداران وجود دارد ولی قطعا تک تک بچه‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند. این شرایط را هم می‌توان مدیریت کرد و آقای گرشاسبی و برانکو هم روی کار خودشان مسلط هستند. البته این فصل هنوز برای تیم تمام نشده است. بعد از قهرمانی زودهنگام در لیگ و صعود مقتدانه در آسیا، حالا باید تیم در لیگ قهرمانان حفظ شود و دو بازی مهم داریم که به یاری خدا و با حمایت هواداران از این مرحله هم می‌گذریم.

همچنین امید عالیشاه  با انتشار دل نوشته ای  برخی مسایل را در خصوص جدایی اش از تراکتورسازی تبریز مطرح کرد و گفت: این اتفاق هیچ ربطی به تغییرات اخیر در باشگاه تراکتورسازی نداشته و قرار بود امروز برای امور  اداری به  تبریز بروم. نمی دانم تقارن این دو اتفاق چه حکمتی داشت اما قربون برم خدا رو.

اما هدفم از این دل نوشته؛ 

۱- هواداران محترم تیم محبوب آذربایجان. لازم می دانم بگویم خدا و وجدان خود و مربیان  را به رغم برخی  توهین و تهمت ها گواه می گیرم  هرگز کم کاری و کوتاهی نکردم و خودم به عنوان یک فوتبالیست دل نگران از حال و آینده فوتبالی ام بیش از هر فردی از اینکه ماهها از دوران فوتبالی ام به واسطه محرومیت، با دوری از میادین فوتبالی سپری شد نگران و متاثر بودم. بعد از نیم فصل هم کوه و دنیای انگیزه بودم که با تمرینات مستمر زیر نظر آقا یحیی بتوانم هم برای خودم جبران مافات کنم و هم انتظارات به حق شما را برآورده سازم اما ابتدا مصدومیت و شایعات و بعد هم برخی نامهربانی ها که برخی همچون شما  در حق من هم  روا داشتند دست به دست هم داد تا نتوانم در قبال شما که مقاطعی در تمرینات و بازی ها مشوق و  حامی ام بودید ادای دین کنم.

در این باره یک مثال بزنم. هنوز بازی با پرسپولیس تمام نشده  در فضای مجازی شایعه کردند امید مصدوم نشده و تمارض کرده. این شایعه با برخی ادعاهای پوچ از که از گوشه و کنار پخش می شد درهم آمیخت و برخی باورشان  شد بحث تمارض حقیقت دارد. هوادار گناهی ندارد وقتی آنگونه که باید و شاید به او توضیح داده نمی شود که جریان چه بوده و چه هست. آن روزها بعد از تایید  پزشک تیم  برحسب نیاز پزشکی و همچنین برای رفع هرگونه ابهام لازم بود که پزشک متخصص هم معاینه ام کند و آقای یداللهی از باشگاه  شاهد هستند که نزد  دکتر کیهانی پزشک  مطرح ارتوپدی رفتیم و ایشان دوری سه هفته ای بنده از میادین را  تشریح کردند.

اینها را می گویم تا حتم بدانید امید عالیشاه هرگز اهل کم کاری و خدای ناکرده خیانت به هوادارانی عاشق که تیم شان در بحران بسرمی برد نیست و یاد گرفته  نان حلال به خانه ببرد. از مربیانم  یاد گرفته ام همیشه به بزرگترها و هواداران در هر شرایطی احترام بگذارم و تاثیرپذیری شان از شایعات ناراحتی های آنها را ملاک قرار ندهم. تلاش کردم بازیکن موثری باشم اما نشد که نشد و برای من آنچه باقی ماند روزهای سخت بود و دینی که انگونه دلم میخواست و انتظار داشتید ادا نشد.

امروز اما ادای احترام به شما  هواداران واقعی  را وظیفه خود می دانم. من همه تلاشم را  کردم و حتی وقتی سربازی ام به اتمام رسید اعلام داشتم حاضرم تا پایان فصل تیم را همراهی کنم اما برخی مسایل شرایط را به گونه ای دیگر رقم زد و بین  من و شما و تراکتور فرسنگ ها فاصله ایجاد کرد. امیدوارم با وجود لطمه ای که بخاطر محرومیت باشگاه و برخی کارشکنی ها به من وارد شد اگر کاستی دیده اید بنده را به بزرگی خود ببخشید و بدانید سربلندی تیم تان  و روزهای خوش تیراختور در سایه حمایت های پرشورتان همین نزدیکی هاست. انشااله.

۲- و اما سلام پرسپولیس. سلام هوادار عزیز. هر چه دارم از پرسپولیس دارم و حمایت های شما که بنده را در اوج جوانی زیر پروبال خود گرفتید و در روزهای سخت یار و یاورم بودید و با حمایت های تان در رشد و پیشرفت فوتبالی ام نقشی بسیار اثرگذار داشتید. محرومیت و دوری از میادین فوتبال  برای من به عنوان یک فوتبالیست حکم ماهی را داشت که آب را از او گرفته اند. روزهای دوری از پرسپولیس برای هر کسی که عاشق این تیم است سخت می گذرد  بویژه آنکه ماهها فرصت بازی در تراکتور را هم نداشتم. انشاله  فردا می آیم تمرین تیم محبوبم پرسپولیس و  دل خوش داشته ام به حمایت های شما عزیزان تا بتوانم روزهای خوبی در پیش داشته باشم و اندکی این همه مهر و محبت تان را جبران کنم.

ممنونم آقای گرشاسبی و آقایان  برانکو و پیروانی که پیگیر حل مشکلاتم بودید. ممنونم از مسوولان نظام وظیفه، ستاد کل سپاه و فرماندهی یگان عاشورا و همه مسوولان ذیربط و دوستان و مشاورهای خوبم. ممنونم از همه  هواداران، همبازیانم در پرسپولیس و پیشکسوتان که فراموشم نکردند. دعا کنید بتوانم  همانی باشم که انتظارش را دارید. من از امروز سرباز پرسپولیس هستم و می خواهم این همه محبت را با توکل بخدا و حمایت تان جبران کنم. یا علی مدد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com