مهدی طارمی در قطر چکار می کند؛ از کباب خوری تا استخدام معلم زبان
مهدی طارمی این روزها در قطر شرایط خوبی دارد و زندگی آرامی را تجربه می کند.

زندگی مهدی طارمی در قطر

مهدی طارمی این روزها در قطر اوضاع و احوال خوبی دارد و به یک ستاره محبوب در الغرافه تبدیل شده است. آخرین اخبار پیرامون طارمی را می‌خوانید:

شادی نکردن به احترام تبریزی‌ها

تراکتورسازی تبریز در بازی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب الغرافه شد تا وداع تلخی با این رقابت‌ها داشته باشد. گل سوم الغرافه را در این دیدار مهدی طارمی روی حرکت انفرادی و ضربه پای چپ به تور دروازه تراکتورسازی چسباند تا مانند بازی رفت مقابل نماینده کشورمان گلزنی کرده باشد.

طارمی در بازی رفت برابر همین تراکتورسازی تبریز نیز موفق به دبل شده و حتی یک پنالتی را هم از دست داده بود اما نکته جالب آن که مهاجم ملی‌پوش ایرانی پس از گلزنی به تراکتورسازی در تبریز شادی نکرد. طارمی در این رابطه به یکی از دوستان نزدیکش گفته بود: «وقتی همراه الغرافه به تبریز رفتم، با استقبال گرم مردم این شهر مواجه شدم. هر جایی می‌رفتم، به من خوشامد گفته و عکس یادگاری می‌انداختند. کنسرت هم رفتیم که خیلی خوش گذشت و به خاطر همین لطف و محبت هموطنان تبریزی و به احترام این عزیزان شادی نکردم.»

هدف یاران طارمی؛ قهرمانی در امیرکاپ

الغرافه قطر به خاطر قانون بازی مستقیم و به رغم بردهای خوب و پرگل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. حالا تمام امید یاران مهدی طارمی به جام امیر قطر است. مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام شده و بنا بر قرعه الغرافه تا فینال به السد یا الخور برخورد نمی‌کند که پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی را در ترکیب خود دارند.

از قطر خبر می‌رسد طارمی و همبازیانش قهرمانی در جام امیر قطر را هدف خود قرار داده‌اند.

مهدی طارمی که در آسیا آمار گلزنی خوبی دارد، خیلی دوست داشت همراه الغرافه به مراحل حذفی لیگ قهرمانان رسیده و آمار گل‌های خود را بالا می‌برد اما حالا با حذف تیمش به دنبال درخشش در جام امیر قطر است.

کباب‌خوری با وسلی اسنایدر

صمیمی‌ترین دوست مهدی طارمی در قطر، وسلی اسنایدر هلندی است. بنا بر گفته ستاره بوشهری، کاپیتان سابق تیم ملی هلند یک انسان افتاده، خاکی و بسیار صمیمی است. اسنایدر در همین مدت عاشق کباب شده و چند باری همراه مهدی طارمی به رستوران‌های ایرانی در قطر رفته است. البته طارمی به اسنایدر وعده داده که اگر به ایران و بوشهر برود، عاشق قلیه‌ماهی و غذاهای جنوبی خواهد شد.

باشگاه الغرافه قطر نیز روی رفاقت و همکاری این دو ستاره خارجی خود برای بردن جام امیر قطر حساب باز می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی و تقویت زبان عربی

مهدی طارمی در قطر چندان هم بیکار نیست. او که هدف اصلی‌اش درخشش در جام جهانی روسیه و لژیونر شدن است، این روزها معلم زبان استخدام کرده تا انگلیسی خود را تقویت کند. البته این مهاجم ملی‌پوش ایرانی در همین مدت اندک حضور در قطر زبان عربی را به خوبی فرا گرفته و صحبت می‌کند.

تمدید باشد بعد از جام جهانی

مهدی طارمی آن‌قدر در الغرافه خوش درخشیده که مسئولان این باشگاه قطری از همین حالا پیشنهاد تمدید قرارداد به او را ارائه کرده‌اند. ستاره ایرانی هم همه چیز را به پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موکول کرده است، در حالی که تا پایان فصل آینده لیگ ستارگان قطر با الغرافه قرارداد دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی