لطفا اینستاگرام را از فوتبالیست های ایرانی بگیرید!
گویا فوتبالیست های ایرانی نحوه استفاده از فضای مجازی و اینستاگرام را بلد نیستند و نباید از آن استفاده کنند!

چرا فوتبالیست ها در اینستاگرام احساساتی می شوند؟

بعد از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل پیکان، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در مطلبی که در اینستاگرامش منتشر کرد از فشار و استرسی که تحمل می‌کند خبر داد و در نهایت نوشت، خداحافظ. صحبت‌های او موج جدیدی را در هواداران استقلال که سرمست از پیروزی ۱۰ نفره‌شان برابر پیکان بودند، به راه انداخت.

او یک روز بعد از مصاف استقلال و پیکان در مراسم یک اسپانسر شرکت کرد و ترجیح داد با خبرنگاران صحبت نکند و امروز نقل قولی از او منتشر شده که حاکی از عقب نشینی اوست. حسینی گفته که می‌خواست درد و دل کرده باشد و منظورش جدایی از استقلال نبوده است.

قبل از او هم روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال مقابل سیاه جامگان در اینستاگرامش خبر از جدایی داد و البته خیلی زود متوجه اشتباهش شد و اعلام کرد که اینستاگرامش هک شده است؛ خبری که کسی باورش نکرد. ظاهرا او از برخی انتقادات مطرح شده بین دو نیمه آن بازی دلخور بود و همین مساله باعث انتشار آن پست شد.

محسن مسلمان بازیکن نیمکت نشین و مغضوب برانکو اخیرا مورد مشابهی داشته و کمال کامیابی‌نیا هم مشابه این ماجرا را داشته است. اولی در فضای مجازی اصطلاحا کنایه‌هایی به سرمربی تیم انداخت و دومی هم ظاهرا بدون آوردن نام یکی از همبازی‌هایش که تقریبا مشخص است چه کسی بوده، بدون رودربایستی تسویه حساب کرده است.

خیلی دور نیست زمانی که صفحه اینستاگرامی شجاعیان و قائدی دو بازیکن استقلال هک شده بود و بحران گریبان آبی‌ها را گرفت.

از این دست موارد در بین بازیکنان فوتبالی بسیار است. فضای مجازی و صفحات شخصی این فرصت را به بازیکنان می‌دهد که در اوج عصبانیت یا احساسات حرف‌هایی بزنند و کارهایی بکنند که به سرعت بابتش پشیمان شوند. شاید بهتر باشد بزرگترهای تیم‌ها نسبت به این مسائل واکنش نشان دهند؛ بزرگترهایی که از نظر اخلاقی و عرفی وظیفه دارند یک بستر آرام را برای تیم‌های خود ایجاد کنند نه این که فقط در زمان دریافت پاداش‌ها و پول‌ها سردم‌دار اعتراضات باشند.

ماجرای سید حسین حسینی هم می‌گذرد و این قضیه فراموش می‌شود ولی تردیدی نیست که این اتفاق آخرینش نخواهد بود و موارد تندتر از این هم در آینده منتظر بازیکنان است؛ بازیکنانی که شاید یک روز سرمربی تیمشان آنها را بابت نگارش این گونه مطالب نبخشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir