صحبت های باورنکردنی خانم خضری‌نژاد درباره مهدی قائدی و خانواده اش!
خانم خضری‌نژاد مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان ماندگار كه مرحوم شاكر بازیکن آنها بود, صحبت های عجیبی را درباره خانواده مهدی قائدی بیان کرد.

آقای قائدی اسمت نارفیق است

مهدی قائدی روز نهم اسفند تصادف شدیدی داشت. او در یك ‌ام‌وی‌ام شاسی بلند بود، به همراه چند نفر از دوستانش. حاصل این تصادف، مرگ احمدرضا شاكر دوست نزدیك قائدی و آسیب‌دیدگی جدی خود او و خانمی كه در ماشین حضور داشت، بود.

قائدی در حال حاضر مشغول جمع‎آوری مدارك است تا خود را از این پرونده تبرئه كند.

در همین حال خانم خضری‌نژاد مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان ماندگار كه شاكر بازیكن آنها بود، حرف‌های مهمی در این باره به زبان می‌آورد.

او به شدت از رفتارهای قائدی ناراحت است و می‌گوید: «بعد از فوت احمدرضا هر روز شاهد یك اتفاق تازه هستیم كه هر چه می‌گذرد بیشتر دلم می‌خواهد به جاى رفیق كنار اسم بانى و مسبب فوت احمدرضا، كلمه نارفیق را بگذارم. مگر می‌شود رفیق آدم تازه زیر خاك رفته باشد و آن وقت یكی از اعضای خانواده این‌ فرد، به جای تسلیت به خانواده او، به آنها پیغام بدهد می‌دانیم ناراحتید ولی می‌توانید آدرس داروخانه‌ای را كه از آن كرم ضد لك گرفته بودید به ما بدهید؟! اصلاً باوركردنی است؟! مگر می‌شود خودت و خانواده‌ات در مراسم خاكسپاری، سوم و هفتم رفیقت شركت نكنید؟

مگر می‌شود رفیقت تازه خاك شده باشد و آن وقت سر سفره هفت‌سین بنشینی و با شادی عكس بگیری؟ مگر می‌شود مادر احمدرضا لباس‌های او را بخواهد و شما با كیسه زباله این لباس‌ها را برایش بفرستید؟ واقعاً من كلمه‌ای جز نارفیق برای این رفتارها نمی‌توانم به كار ببرم. نمی‌دانم شاید دوستان فكر كرده‌اند با رنگ كردن موهایشان وجدانشان هم آرام شده باشد! اما آقاى عزیز از مكافات عمل غافل نشو...»

خضری‌نژاد با گلایه شدید از مدیران استقلال می‌گوید: «اگر در مصاحبه‌هایتان می‌گویید قائدی پشت فرمان نبوده چطور با خانواده او تماس می‌گیرید و می‌گویید بی‌خیال شكایت شوید؟ چرا می‌گویید قائدی آه در بساط ندارد و نمی‌تواند دیه بدهد؟ از مدیریت كردن فقط پشت میز نشستن را یاد گرفته‌اید؟ اگر فرزند شما جای احمدرضا بود همین رفتارها را می‌كردید؟!»

او با ناراحتی درباره تشویق‌های استادیوم هم می‌گوید: «آقایان حداقل حرمت عالیجناب پورحیدرى را نگه دارید. به نظرتان زشت نیست كه دقیقه ٢٢ منصورخان را صدا بزنید و دقیقه... واقعاً جای تأسف دارد.» مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان ماندگار حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌كند: «هواداران استقلال خیلى فهیم هستند؛ اگر هم لطفى به بعضى‌ها می‌كنند چون از چند و چون ماجرا به طور كامل خبر ندارند. من به بعضی‌ها توصیه می‌كنم با رفتار خودشان خانواده و نزدیكان احمدرضا را آزار ندهند. در غیر این صورت مجبوریم پشت پرده‌ها را بگوییم تا آبروی نداشته بعضی آقایان بر باد برود.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی