طارمی و سحر قریشی؛ ازدواجی که نزدیک است!
گویا حاشیه های مربوط به مهدی طارمی و سحر قریشی همچنان ادامه دارد!

حاشیه جدید برای طارمی و قریشی

داستان بازیگران و فوتبالیست‌ها در سال‌های اخیر فینال جنجالی کم نداشته است. اما در این میان داستان مهدی طارمی و سحر قریشی همچون داستان لیلی و مجنون همه‌گیر شد.

داستان از آن‌جا آغاز شد که یکی از دوستان سحر قریشی که به بهانه دیدن بازی پرسپولیس در برابر الهلال به امارات سفر کرده بود؛ به بهانه تولد سحر قریشی پستی گذاشت که این پست توسط مهدی طارمی لایک شد!

این موضوع شایعاتی را که در این مورد وجود داشت، شدت بخشید و وقتی چندی بعد ویدیویی نیز از این دو چهره پخش شد؛ سیلی بود که دیگر نمی‌شد جلویش را گرفت.

حالا دیگر می‌شود گفت انتشار فیلم کوتاهی که از بازارهای ساحلی قطر گرفته شده بود و به آنها منتسب شد، زندگی این دو سوپراستار را وارد ابعاد جدیدی کرده است.

این قبل از هر چیز تأییدکننده خبری می‌تواند باشد که چند ماهی بود سر زبان‌ها بود و حتی روزنامه خبر ورزشی نوشته بود که «طارمی از مسئولان باشگاهش خواسته برای یکی از بازیگران زن سینمای ایران که او را نامزدش معرفی کرده، ویزای اقامت در قطر بگیرند».

آن زمان گفته شد چنین چیزی صحت ندارد و رابطه این دو ستاره اصلا جدی نبوده و با انتقال ستاره فوتبال به قطر، ارتباط آنها قطع شده است. حالا به نظر می‌رسد این ماجرا از همان ابتدا هم جدی بوده و باید ترانه مبارک بادا را به‌زودی برای این دو ستاره بخوانیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnakbato.ir