دلیل داور جنجالی برای پنالتی نگرفتن برای بایرن مونیخ!
داور ترکیه‌ای جنجالی‌آفرین بازی تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل اعلام پنالتی نکردن خطای هند واضح مدافع کهکشانی‌ها را توضیح داد.

داور جنجالی به این دلیل برای بایرن مونیخ پنالتی نگرفت

جونیت چاکر، داور ترکیه‌ای بازی تیم‌‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نقش اول داستان صعود جنجالی و بحث‌برانگیز کهکشانی به فینال این رقابت‌ها بود.

او در این بازی دو خطای پنالتی واضح را که می‌توانست منجر به پیش افتادن باواریایی‌ها شود،‌ندید که یکی از آنها خطای هند آشکار مارسلو در محوطه جریمه رئال مادرید برای سد کردن سانتر کیمیش از جناح راست بود، خطایی که مدافع برزیلی هم به آن اذعان داشت.

چاکر که به خاطر قضاوتش از سوی بسیاری از بازیکنان و مدیران باشگاه بایرن مونیخ مورد انتقاد واقع شد، دلیل اینکه چرا در آن صحنه یک ضربه پنالتی به میهمان آلمانی نداده را توضیح داد.

سایت اسپورت اسپانیا در خصوص توضیح چاکر نوشته است: این داور ترک معتقد بود که هند مارسلو عمدی نبوده است، چون او در حالی که توپ را با دستش مهار کرد که داشت می‌چرخید و این یعنی که هیچ عمدی در مهار توپ با دستش وجود نداشته است.

تشخیص اشتباه چاکر از حرکت مارسلو تأثیر بسزایی بر نتیجه داشت، چرا که اعلام ضربه پنالتی برای پیش افتادن باواریایی‌ها می‌توانست فرصت زدن گلی که آنها برای صعود نیاز داشتند را به سرخپوشان بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com