واکنش مسی به رفتن نیمار به رئال مادرید
لیونل مسی در مصاحبه ای گفت که درباره رفتن نیمار به رئال مادرید با وی صحبت کرده است.

مسی: رفتن نیمار به رئال‌مادرید اشتباه است

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با یكی از شبكه‌های تلویزیونی SPORT TV گفت دوست ندارد نیمار، همبازی سابقش، راهی رئال‌مادرید شود.

او حضور این بازیكن برزیلی در مادرید را مانند رفتن به پاریس، تصمیم اشتباهی دانست.

رفتن نیمار به رئال‌مادرید

فكر می‌كنم رفتن نیمار به رئال‌مادرید اشتباه دیگری را برای او رقم بزند. البته به نظر من بازیكنان بارسا هم از این كار او ضربه خواهند خورد چون خاطرات زیادی با این بازیكن دارند. نیمار اهمیت زیادی برای بارسا داشته و جام‌های مهمی را با تیم كسب كرده است. البته این را هم بگویم شاید حضور او در رئال قدرت این تیم را هم افزایش دهد. البته در مورد این مسئله با او حرف زده‌ام.

تكرار مشكلات پاریس

به هر حال فكر می‌كنم او در رئال هم مانند پاری‌سن‌ژرمن زیاد در كانون توجه قرار نگیرد چون ستاره‌های زیادی در تیم مادریدی بازی می‌كنند و این مسئله می‌تواند برای او مشكلاتی را مانند گذشته به وجود آورد.

جام جهانی‌ روسیه

در جام جهانی‌ گذشته با شكست در دیدار نهایی موفق به كسب جام نشدیم اما اگر این بار به فینال برسیم به راحتی از عنوان قهرمانی نخواهیم گذشت. به خاطر تاریخچه‌ای كه داریم شایسته رسیدن به جمع 4 تیم نهایی هستیم و باید بار دیگر به آن مرحله برسیم. البته هدف اصلی ما رسیدن به فینال و كسب عنوان قهرمانی است.

خداحافظی از تیم ملی

این را هم باید بگویم اگر قهرمان نشویم هم به بازی در تیم ملی ادامه خواهم داد. اعتراف می‌كنم كناره‌‌گیری از تیم ملی در سال 2016 تصمیم درستی نبود. فكر می‌كنم آن حركت، پیام بدی برای همه جوانان داشت، مخصوصاً همه كسانی كه برای رؤیاهای آینده خود می‌جنگند. حالا به همه آنها می‌گویم باید برای رسیدن به موفقیت كاملاً بجنگند.

ادامه رقابت با رونالدو

هم من و هم كریس عناوین مختلفی در دنیا كسب كردیم اما باز هم می‌گویم هیچ رقابتی با رونالدو ندارم. هدف همه ما قهرمانی در اروپا و همچنین تمام جام‌هایی است كه در آن حضور داریم. فكر می‌كنم این هدف همه بازیكنان در تیم‌های مختلف است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی