با هتل مسی به نام هتل MIM آشنا شوید؛ هتلی با صبحانه خوشمزه! عکس
لیونل مسی مدتی است که یک هتل 4 ستاره را خریده است که در ادامه با این هتل بیشتر آشنا می شویم.

هتل MIM , هتل مسی در بارسلونا

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا تابستان گذشته هتل 4 ستاره‌ای را در منطقه سیتخس بارسلونا خرید.

هتل«میم یا ‌ام‌آی‌ام» هتلی ساده و شیك است كه در آن غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌شود اما هتل لوكسی نیست. هتل مسی شبیه هتل‌های یك فوتبالیست نیست. این اظهارنظر  یكی از كارمندان بخش اطلاعات هتل است.

این هتل، یك هتل چهارستاره، آرام و شیك است كه طراحی‌‌اش از هارمونی خاصی برخوردار است و چندان جلب توجه نمی‌كند. فاكتوری به نام فاكتور «تعجب» در هنگام بازدید از این هتل به چشم شما نمی‌خورد و قرار هم نیست كه بهترین هتل در منطقه لوكس ساحل كاتالونیا باشد.


هتل لیونل مسی

هتل لیونل مسی

این هتل در ردیف دوم ساحل قرار دارد ولی چشم‌انداز زیبایی به دریا دارد. هتل میم در سال 2013 ساخته شد و مسی تابستان گذشته این هتل را خریداری كرد. این اولین سرمایه‌گذاری مهاجم بارسا در زمینه هتلداری است و البته حالا او هتل دیگری را هم در ایبیزای اسپانیا خریداری كرده. مسی مدیریت هتلش را به گروه مجستیك بارسلونا سپرده و در ماه‌های اخیر تغییراتی هم در این هتل ایجاد شده كه حكایت از دیدگاه روشن تجاری مسی دارد. هتل میم یكی از اعضای اتحادیه آمریكایی پریفرد هتلز آمریكا نیز هست.

هتل میم 77 اتاق با درجه‌بندی‌های مختلف دارد كه همه اتاق‌های هتل از نور خیلی خوبی بهره‌مند است. پنجره‌های قدی از سقف تا كف، كف پاركت و دیوارهایی با رنگ‌های روشن. از جمله بخش‌های عمومی هتل می‌توان به تراس فوق‌‌العاده آن، یك استخر بزرگ، بخش سولاریوم و چشم‌اندازه فوق‌‌العاده هتل به دریا و منطقه سیتخس اشاره كرد.

این هتل یك اسپای خیلی خوب هم دارد كه امكاناتش فراتر از یك هتل 4 ستاره است. رستوران این هتل هم رستوران خوبی است كه بوفه و صبحانه آن حسابی اسم دركرده و قیمت اجاره یك اتاق در این هتل، شبی 120 یورو است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی