سردار آزمون: به کی روش می گویند دلال؟ آدم باید شرف داشته باشد!
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست دو بر یک ایران مقابل ترکیه در دیدار دوستانه می‌گوید هر تیمی روز بد دارد و این موضوع طبیعی است.

صحبت های سردار آزمون پس از بازی با ترکیه

سردار آزمون بعد از شکست دو بر یک تیم ملی برابر ترکیه گفت: «هر تیمی روز بد دارد، ما هم امشب شب بدی داشتیم و این طبیعی است. از مردم می‌خواهم ما را حمایت کنند؛ می دانیم آنها ناراحت هستند و ما خودمان هم ناراحت هستیم ولی این بازی دوستانه است و برای ما باید درس عبرت بشود. پاس ندادن هم‌تیمی‌ها؟ ضعف من بود و من نتوانستم جای‌گیری خوبی داشته باشم و گرنه بازیکنان عالی کار کردند. اصلا نگران وضعیت تیم ملی ایران نباشید. این قول را می‌دهم که بهترین نتایج را در جام جهانی کسب خواهیم کرد.»

بخش پایانی صحبت‌های آزمون اما در دفاع از کارلوس کی‌روش و اتهام دلالی به سرمربی تیم ملی ایران بود؛ اتهامی که بعد از پایان مسابقه مطرح شد و باعث شد تا آزمون به شدت ناراحت شود. سردار در این‌باره می‌گوید: «به من گفت که چند بازیکن این حرف‌ها را زدند. اصلا آدم نمی‌داند چه بگوید اما آدم وقتی یک مرتبه با کی‌روش نان و نمک می‌خورد، می‌فهمد کی‌روش چگونه فردی است. می‌بینیم که او برای ما چگونه زحمت می‌کشد. او مانند یک مرد ایرانی ساعت مچی‌اش را ایرانی کرده زیرا عاشق ایران است، عاشق همین مردم ایران. او غصه می‌خورد و دعوا می‌کند. برای چی؟ برای این که ما بهترین نتایج را کسب کنیم تا شرمنده مردم ایران نباشیم. وقتی می‌گویند او دلال است (اندکی مکث)، آدم باید شرف داشته باشند. خودش (فرد تهمت زننده به کی‌روش) صددرصد جرات این رو نداشت، از قول آدم‌های دیگر مطرح می‌کرد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  isport.ir