خودکشی به سبک علی کریمی!
اختلاف علی کریمی با مالکان سپیدرود همچنان ادامه دارد و این اختلاف وارد فاز جدیدی شده است.

اختلاف علی کریمی با مالکان سپیدرود

علی کریمی، نامی بزرگ در فوتبال ایران به شمار می رود که برای رسیدن به چنین جایگاهی، سال ها زحمت کشیده و آرام آرام توانست برای خود نام و اعتبار و آبرو بخرد اما به نظر می رسد آن قدر که هواداران نگران جایگاه کریمی هستند، خودش این نگرانی را ندارد.

همین امروز، بدون اینکه پیگیر وضعیت قراردادش باشد، به زمین تمرین رفته و اقدام به تست گیری از بازیکنان جوان کرده تا برای فصل آینده، یاران جدیدی به لیستش اضافه کند. اقدام کریمی باعث شد مدیران فعلی باشگاه که احتمالا تغییر خواهند کرد، نامه ای سرگشاده منتشر کرده و بار دیگر موضوع برکناری و تسویه حساب فوری با جادوگر را مطرح کنند.

در بخشی از نامه در خصوص دلیل برکناری کریمی نوشته شده: «بر اساس بند 7 ماده 8 قرارداد منعقده باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با جناب‌عالی به‌عنوان مربی و طرف دوم قرارداد، مقرر گردید که اگر طرف دوم در مصاحبه‌های مختلف در رسانه ها شرکت نماید و مدیران‌، اسپانسرها و دیگر عوامل اجرایی باشگاه را زیر سوال ببرد به طوری که متن مصاحبه مغایر با شئون ورزشی و اخلاقی و منافع اسپانسر باشد آنگاه قرارداد فی ما بین قبل از موعد فسخ می‌گردد.» و این در حالی است که کریمی در همین مدت، بارها علیه مالکان، مدیران، مسئولان و افراد ذیربط به باشگاه سپیدرود یا مصاحبه کرده و یا از طریق کانال تلگرامی و اینستاگرامش واکنش نشان داده است.

به نظر می رسد کریمی همچنان لجباز است و می خواهد هر طور شده سرمربی سپیدرود باقی بماند اما از سوی دیگر، انتشار چنین نامه هایی علیه کریمی می تواند به حیثیت و آبروی این ستاره همیشگی در فوتبال ایران خدشه جدی وارد کند. البته هیچ کس به اندازه شخصِ کریمی نمی تواند مقابل این تحرکات بایستد اما انگار او مشغول خودکشی به سبک خودش است!

باید دید کریمی با تمام این تلاش ها و اقداماتی که انجام می دهد، فصل آینده سرمربی می ماند یا تمام این تست گرفتن ها و تمرین دادن ها، بی نتیجه باقی می ماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی