جدایی و طلاق ویکتوریا بکام و دیوید بکام: بزودی!
براساس خبرهای منتشر شده دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام به زودی از یکدیگر جدا خواهند شد.

شایعات احتمال جدایی دیوید و ویکتوریا بکام

در یک هفته اخیرا شایعات زیادی در خصوص آینده دیوید و ویکتوریا بکام در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده است. این زوج ثروتمند که 43 و 44 ساله هستند، از 1997 با یکدیگر هستند و سال 1999 ازدواج کرده‌اند. به دنبال حواشی اخیر، سایت‌های شرط بندی بسیاری احتمال جدایی این زوج معروف را روی خروجی گذاشتند و حتی بعد از مدتی آن را (به مانند وقتی که یک خرید قطعی می‌شود) برداشتند.

مجلات خانوادگی انگلیسی مانند OK! از سال گذشته به نقل و منابعی ناشناس خبر احتمال جدایی این زوج را مطرح کرده بودند. اینکه در مدت اخیر بیشتر دور از هم زندگی کرده‌اند و زندگی تنهای بدون رابطه خود را آغاز کرده اند. این مسئله هر بار توسط این زوج رد شده است.

شایعات در ماه‌های آخر سال 2017 ادامه پیدا کرده بود و مسائلی مانند بی اعتمادی این دو نفر به یکدیگر مطرح شد. از ابتدای سال جدید، سان با طرح این مسئله که ویکتوریا با ایده‌ی داشتن تیم و زندگی در میامی مخالف است، شایعات را در خصوص این زوج وارد بخشی جدید کرد. کمی بعد دیوید تصویری در اینستاگرام خود گذاشت و نوشت خانواده بکام عاشق این است که زمان بیشتری را در میامی بگذراند.

حوالی یک ماه پیش دیوید در یک مسابقه فوتبال، روی سکوها در کنار بلا حدید مدل فلسطینی-آمریکایی دیده شد و به گواه نشریات زرد انگلیسی، این درگیری جدیدی بین او و ویکتوریا را سبب شد. دیوید بکام-بلا حدیددر آستانه ازدواج سلطنتی، حواشی این دو نفر همه‌گیرتر شد.

برخی نشریات اینطور گزارش دادند که درگیری این دو نفر به گونه‌ای بود که ممکن بود برای عروسی، حضور به هم نرسانند و حتی ویکتوریا همسرش را مقصر می‌دانست که در زمان عروسی، صندلی خوبی به آن‌ها اختصاص داده نشد. م

یمیک صورت ویکتوریا در عکس‌هایی که از وی در زمان ورود به مراسم گرفته شده، چندان خوشحال به نظر نمی‌آمد. حتی بعد مشخص شد دیوید شب پیش از مراسم، با دو دختر از دوستان اجتماعی خود بیرون از خانه بوده است. البته پدر دختر مربوط شده به دیوید، این مسائل را رد کرد و به میرر گفت دخترش با خوشحالی با نامزدش زندگی می‌کند.

روز گذشته در یک مراسم، خانواده بکام حضور به هم رساندند و شایعات اخیر را بار دیگر رد کردند اما مسئله‌ای که نظر بسیاری را جلب کرد این بود که دیوید و ویکتوریا به طور مجزا هرکدام در مراسم شرکت کردند و پیش از لبخندهای مراسم، با یکدیگر دیده نشدند. آن‌ها گاهی با هم صحبت می‌کردند و لبخند می‌زدند اما کنار هم ننشستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com