صدور مجوز: بازی ایران و اسپانیا را با خانواده در ورزشگاه آزادی ببینید
 علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند همراه با اعضای خانواده خود، از فردا همزمان با بازى ایران مقابل اسپانیا، نظاره‌گر بازی‌های جام جهانی 2018 در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی باشند.

آغاز تماشای خانوادگى جام جهانى در ورزشگاه آزادى، با بازى ایران و اسپانیا

مجوز پخش مسابقات جام جهانى در ورزشگاه يكصد هزار نفرى آزادى ، لحظاتى قبل از سوي استانداري تهران صادر شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود تماشاگر بازي ها در ورزشگاه آزادي باشند.

اين برنامه از فردا با بازي ايران و اسپانيا آغاز و تا ٢٥ تيرماه يك روز پس از بازي فينال، هر روز ادامه خواهد داشت.

از هفته قبل با دستور ناصر محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت های لازم برای نمایش بازیهای جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت 1200 متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازیهای جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و پیش بینی می شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست 10 هزار بلیت فروخته شود.

در جنگ فرهنگی در نظر گرفته شده خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

بلیت فروشی برای دیدن بازی در ورزشگاه آزادی به دو صورت انجام می شود؛ اول روش حضوري (مجموعه آزادي) و دوم سايت سينما تيكت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir