تاج سخنران ویژه کارگاه آموزشی TMS
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در کارگاه آموزشی TMS ضمن استقبال از نقد رسانه ها گفت که نباید از کنار این موضوعات به سادگی بگذریم.

 

 کلاس آموزش سیستم TMS در هتل آکادمی

کلاس آموزش سیستم TMS از صبح روز چهارشنبه در هتل آکادمی برگزار شد.در این دوره که با حضور مدرسانی از ایرلند و سوئیس برگزار می شد، مهدی تاج به عنوان اولین سخنران پیش از شروع جلسه برای دقایقی با مدیران سیستم یکپارچه نقل و انتقالات فیفا(TMS) باشگاه های فوتبال ایران صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای شروع به کار یک روزه این کارگاه آموزشی ضمن خیر مقدم به مدرسان ایرلندی و سوئیسی، درباره اهمیت این سیستم گفت: یک زمان نقل و انتقالات با دست انجام می‌شد و موانع زیادی داشت. مثلا می‌رفتند هیات فوتبال و قرارداد را ثبت میکردند که قرارداد 12 شب بسته شده و مباحث متفاوت مطرح میشد. الان همه چیز سیستماتیک شده و tms کمک می‌کند تا نقل و انتقالات خیلی راحت انجام شود. این کار بسیار خوبی است.

وی در ادامه در واکنش به حواشی به وجود آمده در این باره تصریح کرد: خوشحالم این اتفاقات می‌افتد. نباید از نقد رسانه‌ها به این موضوع ناراحت شویم و برخی بی انضباطی‌ها را بپذیریم و نباید به سادگی از آن عبور کنیم تا این اتفاقات بیفتد بخصوص در فوتبال که اگر اشتباهی صورت بگیرد خیلی پیداست و باید تلاش کرد تا جلوی آن گرفته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه برای جلسه با رئیس فدراسیون هلند این کارگاه آموزشی را ترک کرد. کارگاه آموزش TSM تا ساعت 17 امروز با حضور عباس بهروان، محمدرضا کسرایی و مدیران TMS باشگاه های فوتبال ایران ادامه خواهد یافت.

 

منبع: ورزش سه