اولین فیلم از کشتی آزاد بانوان محجبه در ایران با پوشش اسلامی!
رقابت های کشتی آزاد بانوان با پوشش کامل اسلامی و محجبه با موافقت اتحادیه جهانی کشتی، از سوی ایران راه اندازی می شود.

مسابقات کشتی آزاد زنان با پوشش اسلامی

پس از پیشنهاد فدراسیون کشتی، مبنی بر برگزاری رقابت های کشتی آزاد کلاسیک بانوان (با لباس فرم ویژه و پوشیده) کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در این مورد تصمیم گیری کرد.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که برگزاری این رقابت ها برای مسابقات ملی بانوان از سوی ایران پذیرفته شده است و از این پس ایران می تواند این مسابقات را برگزار نماید.

همچنین اتحادیه جهانی کشتی با آگاهی از تقاضای گسترده بخشی از بانوان علاقه‌مند به کشتی در دنیا، بویژه بانوان مسلمان، اعلام کرده است که این حرکت فدراسیون کشتی ایران یک گام بزرگ در جهت توسعه کشتی آزاد زنان است و در آینده دستاوردهای بیشتری در مورد این طرح خواهد داشت.

با توجه به تأیید اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی ایران در ابتدا می تواند مسابقات کشتی کلاسیک زنان را با حضور سه تیم داخلی و خارجی در ایران برگزار نماید و با دعوت از تیم های مختلف خارجی در ایران نسبت به توسعه کشتی کلاسیک بانوان در بین کشورهای دیگر اقدام نماید.

همچنین با توجه به اینکه این طرح مورد استقبال کشورهای مسلمان و دیگر علاقه‌مندان به کشتی که نمی خواهند از دوبنده در مسابقات استفاده نمایند قرار خواهد گرفت، برگزاری مسابقات با حمایت ایران می تواند در جهت پیشبرد برگزاری مسابقات کشتی کلاسیک بانوان (با پوشش کامل) در رقابت های بین المللی، قاره ای و جهانی گام بلندی باشد.

 

 




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir