پیام فیسبوکی کی روش: می توانید مرا اخراج کنید! کلیپ
کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پس از مشخص شدن قرعه کشی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه پیامی را در فیسبوک خود منتشر کرد

کارلوس کی روش در پیامش چه گفت؟

کی روش در پیام فیسبوکی خود گفت: روز طولانی و فوق العاده ای برای ما و تیم ملی بود. قرعه کشی خیلی هیجان انگیز و جذاب بود. بهتر از این نمی شد که با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شویم.این فرصت فوق العاده ای برای بازیکنان ما است تا نشان دهند چرا خاص هستند. نشان دهند لیاقت اینجا بودن را دارند.

او ادامه داد: مطمئنم عالی کار می کنیم و می خواهیم مثل همیشه حریف سرسختی باشیم.مهم نیست در هر بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد چرا که مطمئن هستم هواداران در پایان هر بازی به تیم و بازیکنان افتخار می کنند.

کی روش تصریح کرد: فکر می کنم بازیکنانم بسیار هیجان‌زده هستند که مقابل پرتغال، اسپانیا و مراکش بازی می کنند چراکه برای آن ها فرصت بی نظیر است تا بتوانند مقابل تیم ها و بازیکنان فوق العاده بازی کنند. اطمینان دارم در انتهای روز داستان تغییری نمی کند.

سرمربی تیم ملی درباره تلاش های فدراسیون فوتبال برای مصاحبه نکردن او با رسانه های ایرانی گفت: مهم نیست دیگران تا چه اندازه سعی می کنند من حرف نزنم. اینجا هستم تا بگویم ایران به یک برنامه آماده سازی خاص نیاز دارد. اهمیتی نمی دهم برای حرف نزدن من چه تلاش هایی می کنند چراکه بازیکنان و طرفدارهای ایرانی لیاقت برنامه ریزی خاصی را دارند. باید برنامه ای را اجرا کنیم که بازیکنانم آماده شوند، افتخار آفرینی کرده و مردم ایران را شاد کنیم.

کی روش گفت: می توانند مرا اخراج کنند چراکه آماده هستم اما این بار نظرم را اعلام می کنم چرا که هواداران و بازیکنان لیاقت دارند که برای حضور در جام جهانی از حمایت کامل برخوردار شوند.

 

 



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir