نظر جالب جورج کلونی درباره جراحی زیبایی مردان!
جراحی پلاستیک در هالیوود امر رایجی است، اما به نظر نمی‌رسد که جرج کلونی به این عمل روی مردها چندان تمایلی داشته باشد.

بسیاری از بازیگران با بالا رفتن سن، به فکر راه حلی برای بازیافتن طراوت جوانی خویش می‌گردند، اما نظر جرج کلونی در این‌باره متفاوت از دیدگاه آنهاست.

جرج کلونی عقیده دارد که همه ما باید با بالا رفتن سن و عواقب آن کنار بیاییم. در مصاحبه‌ای با شبکه رادیویی بی‌بی‌سی گفت که با جراحی پلاستیک مردها مخالف است زیرا اینکار باعث می‌شود که مردها پیرتر به نظر برسند.

او با اشاره به اینکه اصلاً به این مسئله فکر نمی‌کند گفت : «فکر نمی‌کنم که کار درستی باشد، صادقانه بگویم، من نتایج این کار را دیده‌ام و به طور خاص در مورد مردان اصلاً جواب نمی‌دهد. در واقع فکر می‌کنم با این کار پیرتر به نظر می‌رسند.من عقیده دارم شما نمی‌توانید تلاش کنید تا جوانتر از آنچه هستید به نظر برسید، تنها می‌توانید در هر سنی که هستید بهترین ظاهر را داشته باشید و در مورد آن نگران نباشید.»

او هنگامی که با این پرسش مواجه شد که آیا با بالا رفتن سن به فکر جراحی پلاستیک افتاده یا نه، پاسخ داد : «هیچ ویژگی خوشایندی در این کار نمی‌بینم، البته من به این مسئله آگاهم که برای بازیگران زن در دنیای سینما مسئله افزایش سن بی‌نهایت دشوارتر است، زیرا برداشت عموم از بازیگران ظاهری است و استودیو‌ها دیگر به آنها کاری پیشنهاد نمی‌کنند، اما من فکر می‌کنم که همه ما باید با مسئله بالا رفتن سن کنار بیاییم و با آن مبارزه نکنیم.»

جراحی پلاستیک در هالیوود امر رایجی است، اما به نظر نمی‌رسد که جرج کلونی به این عمل روی مردها چندان تمایلی داشته باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir