جنیفر گارنر به دیدن یک کودک سرطانی رفت
جنیفر گارنر به همراه کایلی راجرز از یک کودک ۹ ساله به نام هنری چوپان که از بیماری استئوسارکوم که نوع نادری از بیماری سرطان استخوان است عیادت کرد.

ملاقات جنیفر گارنر از بیمار مبتلا به سرطان

جنیفر گارنر (Jennifer Garner) بازیگر ۴۳ ساله که اکنون در حال بازی در فیلمی به نام از بهشت است در روز تعطیل خود یعنی یکشنبه به همراه بازیگر مقابل خود کایلی راجرز (Kylie Rogers) از کودکان بیمار بیمارستان آتلانتا دیدن کردند و به آن ها روحیه دادند.

در این بین گارنر از یک کودک ۹ ساله به نام هنری چوپان که از بیماری استئوسارکوم (یکی از شایعترین تومور ها یا سرطان های بدخیم اولیه استخوان) که نوع نادری از بیماری سرطان استخوان است عیادت کرد و عکسی زیبا با او و خواهر دو قلویش گرفت.


جنیفر گارنر و کایلی راجرزجنیفر گارنر و کایلی راجرز

 

جنیفر گارنر به مدت ۱۰ دقیقه از هانری دیدن کرد و به گفت و گو پرداخت و درمانی برای درد شیمی درمانی او شد.

مادر هانری گفت که جنیفر گارنر قبل از اینکه یک بازیگر مشهور باشد فردی مهربان با قلبی بزرگ و رئوف است و بسیار او و فرزندش را با آمدنش شک زده کرده بود و گفت جنیفر نیز مانند من مادر سه فرزند است و این افتخاری بود که توانستم او را ملاقات کنم.


جنیفر گارنر و یک کودک سرطانیجنیفر گارنر و یک کودک سرطانی

خانوده چوپان صفحه ای برای جمع آوری کمک برای هانری ترتیب داده اند که تا کنون توانستنت ۱۸ هزار دلار کمک برای فرزندشان جمع کنند و امیدوارند این مبلق به ۱۰۰ هزار دلار افزایش دارد که برای درمان هانری مشکلی پدید نیاید.

بیشتر بدانید : بازیگر سریال پایتخت کودک سرطانی را به آرزویش رساند + عکس


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : funha.com