جنیفر لارنس کودکان بیمارستانی را شاد کرد!
جنیفر لارنس طی دو سال گذشته چندین بازدید از بیمارستان های کودکان داشته است..او همچنین در روز جمعه برای شاد کردن کودکان بیمار به بیمارستان کودکان مونترال رفت.

عیادت جنیفر لارنس از کودکان بیمار

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در روز جمعه برای شاد کردن کودکان بیمار به بیمارستان کودکان مونترال رفت و از آن ها دیدن کرد و آن ها را سوپرایز کرد.

این بازیگر زن که در حال بازی در قسمت جدید مردان ایکس (X-Men) است از زمان استراحت خود استفاده کرد و به این بیمارستانی که مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد سفر کرد و با تنی چند از اعضای گروه این فیلم با کودکان عکس یادگاری گرفت.

این بیمارستان نیز چند عکس از سفر جنیفر لارنس در شبکه اجتماعی خود با تیتر بازدید کننده بسیار ویژه به اشتراک گذاشت .

جنیفر لارنس طی دو سال گذشته چندین بازدید از بیمارستان های کودکان داشت که یکی از آن ها در شهر محل زادگاه خود بیمارستان Kosair در لوئیزویل ایالت کنتاکی بود و دیگری نزدیک کریسمس بود که از بیمارستان جوانان بازدید کرد و دل بیماران را شاد کرد که به گفته خود بتواند روحیه مضاعفی به بیماران برای شکست دادن بیماری دهد.

این بیمارستان همچنین اعلام کرد در برنامه های آتی قرار است بازیگران دیگری همچون کریستن ویگ (Kristen Wiig) ، کیت مک کینون (Kate McKinnon) ، ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) و لسلی جونز (Leslie Jones) نیز به همین ترتیب به این بیمارستان سر بزنند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : funha.com