عکس مرکز درمانی گرانقیمتی که جان اسنو در آن بستری شد
کیت هرینگتون تصمیم گرفت مدتی در برنامه های کاری اش وقفه انداخته و به خودش استراحت بدهد، او به خودش این فرصت را داد تا  برای کار کردن بر روی مشکلات شخصی اش مدتی را در مجتمع درمانی بستری شود

کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در مرکز درمانی Privé-Swiss بستری شد

اخیرا در خبرها آمده است که کیت هرینگتون بازیگر 32 ساله نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت در مرکز درمانی Privé-Swiss در Connecticut بستری شده است.
او بعد از هشت سال بازی در سریال فانتزی بازی تاج و تخت، بستری شدنش در این مجتمع را به دلیل فشارهای کاری تایید کرد.
کیت به علت استرس زیاد، خستگی و مصرف الکل بیش از یک ماه است که در یک مرکز درمانی توانبخشی بستری شده است.

این بازیگر تصمیم گرفت مدتی در برنامه های کاری اش وقفه انداخته و به خودش استراحت بدهد، او به خودش این فرصت را داد تا  برای کار کردن بر روی مشکلات شخصی اش مدتی را در مجتمع درمانی بستری شود.


این مرکز درمانی که برای بیماران ماهی 94000 پوند هزینه دارد به خاطر آموزش برای کنار آمدن با استرس  و احساسات منفی شهرت  دارد.
این مرکز برنامه هایی را برای فائق آمدن به مشکلات افسردگی، اضطراب، اعتیاد، و دیگر آسیب های روحی و روانی به مهانانش ارائه می دهد.

 کیت هرینگتون,بازی تاج و تخت,مرکز درمانی,روان درمانی 
مرکز درمانی Privé-Swiss

این مرکز درمانی خودش را کاملا از رادارها خارج کرده است، هیچ تبلیغاتی برای خودش نمی کند و هیچ حضوری در رسانه های اجتماعی ندارد.
این مکان توسط  هایدی کانزلی (Heidi Kunzli )  59 ساله  تاسیس شد. او که خودش اعتیاد به الکل داشت بعد از ترک الکل در سن  33 سالگی زمانش را صرف کمک کردن به افرادی که مشکلات مشابه داشتند کرد.
درمانگران این مرکز که شمال روانشناس، روان پزشک، مربی زندگی و مربی ورزش هستند همگی با سابقه کاری حداقل 20 ساله فعالیت می کنند. و بر روی سبک زندگی افرادکار می کنند.

 کیت هرینگتون,بازی تاج و تخت,مرکز درمانی,روان درمانی 
کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در بازی تاج و تخت

برنامه های درمانی انها عبارت است: روان شناسی، مشاوره تغذیه، روان درمانی، مشاوره های اختصاصی، مدیتیسشن و برنامه های ورزشی روزانه
البته برنامه هر مهمان با دیگری فرق داشته و هرکس برنامه ویژه خودش را با توجه به نوع مشکلاتش دارد. برنامه روزانه معمولا با برنامه های روان شناسی یا پیلاتس یا یوگای سبک آغاز می شود.

 وعده های غذایی هر فرد نیز توسط یک سرآشپز اختصاصی به صورت ویژه تهیه می شود. هیچ منویی وجود ندارد. هر سرآشپز غذای بیمارش را با توجه به نیازهای آن فرد تهیه می کنند.
Heidi Kunzli موسس این مرکز می گوید: برخی از مردم نیاز و آرزوی برنامه درمانی متمرکز را دارند، و اکثر مردم در حالی زندگی می کنند که مدتهای مدیدی با بدن خودشان ارتباط ندارند.
این مردم مشکلات زیادی دارند: فقدان احساس، ترس های ذهنبی خیلی زیاد و مشکلات هویتی.

بیماران مرکز درمانی
کیت هرینگتون اولین سلبریتی نیست که در این مرکز بستری شده است.
سلنا گومز هم سال 2018 به مدت دو هفته در این مرکز بستری شد.

 

بیشتر بدانید : چرا امیلیا کلارک دو بار تا آستانه مرگ پیش رفت؟! + عکس در بیمارستان

بیشتر بدانید : چگونه جان اسنو و دنریس در دنیای «بازی تاج و تخت فامیل» می شوند؟

بیشتر بدانید : بازیگری که کلیه اش را به سلنا گومز اهدا کرد! + عکس سلنا در بیمارستان

بیشتر بدانید : وقتی جان اسنو از شهاب حسینی و محمدرضا گلزار کم تر پول می گیرد!

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ