واکنش سازنده سریالی که با "عادت ماهیانه زنان" خبرساز شد
 سازنده سریال «منم دوستت دارم» در مطلبی نوشت: نمی‌دانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از این حركت فرهنگ ساز و یا غمگین باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست نادیده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است

استقبال مردم از سکانس جنجالی عادت ماهیانه خانم ها در سریال شبکه سلامت

مجید پرکار نوشت: «نمیدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از این حركت فرهنگ ساز و یا غمگین باشم كه موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست نادیده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.

امروز در حالی كه سرشار از امید و خرسندی بابت ابراز محبت بیشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تأکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمایت و اعتماد مدیران شبكه سلامت به ثمر رسید و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است.

واکنش سازنده سریالی که با "عادت ماهیانه زنان" خبرساز شد

باور دارم كه در تلویزیون (پرمخاطب ترین رسانه کشور) به شأن و ادب میتوان در مورد بسیاری از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازی كرد. به عشق و امید مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را برای قدم های موثر بعدی بر خواهم داشت. در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب اقای دكتر قاسمی مدیر شبكه سلامت، دكتر پورحسین مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش "منم دوستت دارم" عمیقاً سپاسگزارم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabargozarisaba.com