دست رد فیلم ها به اکران نوروزی
امکان مینا امروز اعلام کرد که آخرین ساخته کمال تبریزی به خاطر فضا و موضوعی که دارد، مناسب اکران نوروزی نیست و به همین دلیل تقاضایی مبنی بر اکران این فیلم در عید نوروز ارائه نکرده است.

فیلم هایی که اکران نوروزی نمی خواهند!

امکان مینا آخرین ساخته کمال تبریزی که در سی و چهارمین جشنواره فجر به نمایش درآمد به گفته منوچهر محمدی تهیه‌کننده، تقاضایی مبنی بر اکران آن در عید نوروز ندارد. منوچهر محمدی در ارتباط با همین موضوع به مهر گفته است: «در حال برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم سینمایی هستیم، اما هنوز زمان مناسبی برای اکران در نظر نگرفته‌ایم.»

محمدی مهم‌ترین نکته عدم اکران «امکان مینا» در عید نوروز را فضای این فیلم دانسته است:  «با توجه به فضای این فیلم سینمایی، «امکان مینا» مناسب اکران نوروزی نیست و البته ما نیز برای اکران این فیلم در نوروز تقاضایی نداده‌ایم.»

تهیه‌کننده «حوض نقاشی» در پایان بابیان این‌که «امکان مینا» هنوز قراردادی با پخش‌کننده نبسته و به همین دلیل عجله‌ای برای اکران این فیلم ندارد، گفت: « بعد از قرارداد با یک پخش‌کننده مناسب، در اولین فرصت زمان مناسب برای اکران فیلم را انتخاب می‌کنیم که البته در حال حاضر عجله‌ای برای این کار نداریم.»

روز گذشته مهدی گلستانه کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «نقطه کور» با اعلام این موضوع که برای نمایش عمومی مقداری از این فیلم کوتاه خواهد شد، اعلام کرد که تمایلی برای اکران «نقطه کور» در عید نوروز ندارد.

با اتمام جشنواره فیلم فجر به نظر می‌رسد برخی از تهیه‌کنندگان علاقه‌ای به اکران فیلم‌های خود در تعطیلات نوروزی ندارند. این اتفاق در حالی رخ‌داده که درگذشته اکران نوروزی پرطرفدارترین فصل برای نمایش فیلم‌ها بوده و تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان بسیاری از فیلم‌ها تلاش می‌کردند که با آغاز سال نو فیلم‌های خود را به روی پرده ببرند.

 

منبع: ایسنا