10 بازیگری که در نقش شیطان بهتر از خود شیطان بازی کردند! + عکس
تعداد کمی از بازیگران نقش دیوانه را بهتر از نیکلسون بازی کرده اند. به طور کنایه امیز می توان گفت که وقتی او نقش شیطان را بازی می کند به نوعی دیوانگی را هم....

بهترین نقش های شیطانی بازیگران

هر بازیگر به شما می گوید که بازی کردن در نقش های بد بسیار لذت بخش است؛ از این رو باید دید که بازیگران باید از بازی کردن در نقش های منفی لذت ببرند، این باید نقشی از تغییر زندگی به سمت کاراکتری باشد که شخصیتی کاریزماتیک منفی و همچنین شیطانی است همچنان درگیر و به لحاظ روانی پیچیده است؛ برای بازی کردن در چنین نقشی راه های زیادی وجود دارد؛ حتی فیلم اسنارکی دهه 4 40 که در مجموعه سریال های همیلتون کارور بازی کرده است. 

بیشتر بدانید : مروری بر ۱۰ فیلم شیطانی دنیای سینما

بازیگران با روش های متفاوتی در نقش شیطان بازی کرده اند؛ برخی شیطات را وحشتناک و بعضی خنده دار به تصویر کشیده اند.

تلی سالواس در لیزا و شیطان:

هر چند به طور مستقیم به شیطان اشاره نشده است؛ اما نقاشی فرسکو در میدان شهر روشن می کند که سالواس شیطان است؛ لیزا شانسی جدی برای مواجهه با لیندرو در فروشگاه جایی که در حال خرید است؛ دارد. 

تلی سالواس در لیزا و شیطان
تلی سالواس در لیزا و شیطان

پس از آن او راه خود را در خیابان پشتی گم می کند و پس از مواجهه با سه ناشناس از بالابر فرار می کند. او به عمارتی قدیمی که لینرو به عنوان ساقی در آن کار می کند، می رود. او در آنجا به موجودی شگفت انگیز تبدیل شده که با بازیگوشی به قربانیان خود می نگرد و منتظر سقوط آنها می ماند. 

ویگو مورتنسن در پیشگویی:

شیطان در این داستان سطح پایین  هیچ تلاشی برای مخفی کردن هویت پیشگو نمی نماید. گابریل سرکش تلاش برای ویران نمودن انسانیت و به دست اوردن کنترل آسمان دارد، شیطان دوست دارد در همه موارد به عنوان یک انسان خوب وارد عمل شود. 

ویگو مورتنسن در فیلم پیشگویی
ویگو مورتنسن در فیلم پیشگویی

او بدون شک در این لیست حتی ظاهری شیطانی دارد؛ ظاهری شبیه راسپوتین و با صدایی ارام در حالی که با لذت سخن می گوید. او قدرت خود را با تباهی و فساد نشان می دهد در حالی که قلب گابریل را بیرون می کشد. 

 آل پاچینو در وکیل مدافع شیطان:

جان میلتون مادر و دختر خود را گمراه می کند که سه نفری با چاقو اعضای یک گروه را به  مترو هدایت کنند و  باعث یک جنایت دسته جمعی می شود. اما بهترین کاری که انجام می دهد این است که در حال سخنرانی تنها فریاد می زند. 

 آل پاچینو در فیلم وکیل مدافع شیطان
آل پاچینو در فیلم وکیل مدافع شیطان


جک نیکلسون در ساحره ای از ایست ویک:

تعداد کمی از بازیگران نقش دیوانه را بهتر از نیکلسون بازی کرده اند. به طور کنایه امیز می توان گفت که وقتی او نقش شیطان را بازی می کند به نوعی دیوانگی را هم از خود به نمایش می گذارد. مانند میلتون در وکیل مدافع شیطان، ون هورن کسی است که زنان را می فریبد. 

جک نیکلسون
جک نیکلسون

 الیزابت هارلی در Bedazzled:

عشق جنیفر در Bedazzled  را اشتباه نباید گرفت لیز هارلی در فیلم نوعی زیبایی است؛ می تواند همه شادی های برندن فستر را به وجود اورد، اما نمی توان دید که چطور یک مرد علاقمند به جنس مخالف نمی تواند از این فیلم به طور کامل لذت ببرد. چرا که این فیلم تنها بهانه ای برای نمایش لیز هارلی به عنوان زنی فاحشه برای یک ساعت و نیم است.

الیزابت هارلی
الیزابت هارلی

با عذرخواهی از پیتر کوک کسی که نقش شیطان را در این  فیلم در سال 1967 بازی می کند؛ هارلی به راحتی شیطان مورد علاقه من است و اصلا فکر نمی کنم که این شیوه در مورد برت در فیلم کلی لبروک صدق کند. 

جف گلدبلوم در آقای فارست:

شیطان در اقای فارست با شیطان دیگر فیلم ها متفاوت است، او خیلی اعتماد به نفس نداشته و اغواکننده نیست. با دانستن این موضوع تطبیق شخصیت وی با شخصیت روان پریش جف گلدبلام آسان است.

جف گلدبلوم در فیلم آقای فارست
جف گلدبلوم در فیلم آقای فارست

تیم کاری در افسانه:

نمی دانم که چرا تیم کری طی فیلمبرداری فیلم افسانه نمی افتد. با وجود تعداد زیاد شاخ هایی که به سر او وصل شده است؛ به واقعا وحشتناک به نظر می رسد؛ اما من هنوز می گویم که ترس از این شیطان قابل مقایسه بسیار محدود است. 

فیلم ترسناک افسانه
فیلم ترسناک افسانه

پیتر استورمر در کنستانتین:

استورمور خود را به عنوان بازیگری در ژانر وحشت اثبات کرده است؛ از این رو تصویر وی به عنوان شیطان بدون شک ترسناک است؛ با  دیدن وی می توانید نوعی  حس دشمنی علاوه بر کاراکتر منفی وی نیز حس کنید. 

پیتر استورمر در فیلم وحشتناک کنستانتین
پیتر استورمر در فیلم وحشتناک کنستانتین

رابرت دنیرو در قلب فرشته:

هر کس دنیرو را می شناسد طرفدار بازی او در نقش بیمار روانی و بازی او در نقش لوئیس کیفلر در قلب فرشته در مقابل میکی رورک است که بدون شک نقش مهمی در اعتبار وی دارد. در این فیلم لوئیس فرشته ای را استخدام می کند که کاری تحقیقاتی را برای وی انجام دهد. اما دیری نمی گذرد که فرشته بخشی از شخصیت پیچیده وی برای بدست اوردن روحش می گردد. 

رابرت دنیرو
رابرت دنیرو

تری پارکر در پارک جنوبی:

تری پارکر در نقش شیطان  در فیلم پارک جنوبی حرف زد و این به او کمک کرد تا نسخه ای خنده دار از شیطان را خلق نماید  که تا به حال ندیده اید. به این معنا که آنچه در مورد او از همه خنده دار تر است این است که که شیطان را بسیار شهوت ران معرفی کرده است. 

رفیلم پارک جنوبی
فیلم پارک جنوبی

بیشتر بدانید : 10 عدد از ترسناک ترین فیلم هایی که در هالیوود ساخته نشده است! + تصاویر

بیشتر بدانید : شرورترین و خوفناک ترین شخصیت های منفی تاریخ سینما که هرگز فراموش نمی شوند + تصاویر

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture    
اختصاصی سیمرغ