...انگار که یکی، همین طوری دارد زندگی بنجامین را برمی‌گرداند به اول و خب، طبیعی است که او با این نوع زندگی، خیلی چیزها را از دست خواهد داد؛ عشق‌های دوران بچگی یا...
 
مورد عجیب آقای فینچر
فیلم عجیب و غریب فینچر که یک عاشقانه فانتزی است، تا الأن که دارد این مطلب نوشته می‌شود، هنوز در آمریکا به نمایش عمومی‌ در نیامده است. دیوید فینچر در این مورد هم کاربلدی به خرج داده و همه را تا روزهای پایانی سال (26 دسامبر) توی کف گذاشته است. ماجرا از این قرار است که آقای بنجامین باتن (براد پیت) زندگی غریبی دارد (او پیر به دنیا آمده!) و در حالی که تمام اطرافیان او روز به روز پیرتر می‌شوند، او همین طور جوان و جوان تر می‌شود! انگار که یکی، همین طوری دارد زندگی بنجامین را برمی‌گرداند به اول و خب، طبیعی است که او با این نوع زندگی، خیلی چیزها را از دست خواهد داد؛ عشق‌های دوران بچگی یا دوستان و اطرافیان همیشه و هر روزش را.
«مورد عجیب بنجامین باتن» طرفداران بسیار زیادی بین منتقدان و اعضای هیأت‌های مختلف سینمایی پیدا کرده است، در میان فهرست نامزدهای گلدن گلوب، بیشترین تعداد رأی را آورده و عنوانش در فهرست نامزدهای بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن، بهترین کارگردان و فیلمنامه دیده می‌شود.

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
مردی که زندگی‌اش برعکس است!!
10 فیلمی ‌که امسال می‌توانند فاتح اسکار باشند
ویژگی‌های بازیگران اسکاری!
 «بچه عوض شده» یك قصه واقعی و بسیار دردناك