چرا تایتانیک فیلم عاشقانه‎ی محبوب همه است؟
ما 7 دلیل در اختیار شما می‎گذاریم که چرا تایتانیک فیلم عاشقانه‎ی محبوب ما از دهه‎ی 90 است.

7 دلیل بر محبوبیت تایتانیک

به گزارش سیمرغ فیلم "Titanic" همچنان با آنکه 19 سال از زمان پخش آن برای اولین بار روی پرده‎ ی سینما می‎ گذرد، حس و حال مشابهی را به ما می‎ دهد. حتی با وجود آنکه از آن زمان تا کنون بی نهایت فیلم عاشقانه پخش شده است، ولی هیچکدام بهتر از این فیلم نیستند. ما 7 دلیل در اختیار شما می‎گذاریم که چرا تایتانیک فیلم عاشقانه‎ی محبوب ما از دهه‎ی 90 است.


عکس فیلم تایتانیک -1

عکس فیلم تایتانیک -1


1- جک داوسون بی نهایت دوست داشتنی است
آیا از لئو دی کاپریوی جوان شخص جذاب تری هم هست؟ جواب صحیح یک "نه" محکم است. شما نمی ‎توانید هر زمان که فیلم را مشاهده می ‎کنید عاشق او نباشید.


عکس فیلم تایتانیک -2

عکس فیلم تایتانیک -2


2- هر بار شما را به گریه می‎اندازد
ما پایان فیلم را می‎دانیم. ما می‎دانیم که نمی‎توانیم آن را عوض کنیم. ولی دلمان می‎خواست که می ‎توانستیم. بنابراین هر زمان که جک داوسون به اعماق اقیانوس فرو می‎‏ رود، به همراه آن قلب ما نیز روانه می‎شود و اشک‎هایمان نیز جاری می‎شود.


عکس فیلم تایتانیک -3

عکس فیلم تایتانیک -3


3- احتمالات موفقیت فیلم بسیار زیاد هستند
فیلم عاشقانه همیشه دوست داشتنی است، ولی تایتانیک واقعا در هر ثانیه‎اش شما را درگیر داستان عاشقانه‎ ای که دارد می ‎کند، اگر لحظه‎ای که آب سرد گرفته شده است نیز شما را در خود فرو می‎برد. ممکن است آن‎ها هر لحظه در آن صحنه بمیرند!

4- رز و جک قبل عاشقی ، با هم دوست می‎شوند
حتی با آنکه از قبل شروع یک جذب شدن آشکار بین این دو نفر مشخص بود، ولی آن‎ها تا بعد از اینکه مدتی با هم بودند همدیگر را نمی‎بوسند. آن‎ها باید همدیگر را ابتدا بشناسند و سپس به صورت واقعی از با همدیگر بودن لذت ببرند.


عکس فیلم تایتانیک -4

عکس فیلم تایتانیک -4


5- تا روز مرگ مونولوگ "جک، من دارم پرواز می‎کنم" گفته می شود
ممکن است یکی از قشنگ ترین خطوط فیلمنامه در تاریخ فیلم باشد، ولی نمی‎توانیم هر زمان که چیزی ما را به شوق می‎آورد آن را بیان نکنیم.

6- قدرت همیشگی مثلث‎های عشقی
 هیچ چیزی نظیر یک مثلث عشقی به یک داستان عاشقانه قدرت نمی‎بخشد. یک مرد پولدار را به یک مثلث عشقی اضافه کنید تا موفقیت شما تضمینی شود. همچنین، بین خودمان باشد، کال هم جذاب بود هم پول داشت و یقینا بعد از مرگ جک، او را دوست خواهیم داشت. معذرت می‎خواهیم ولی عشق پول قبض‎ها را نمی‎دهد و شما را به مسافرت نمی‎برد!


عکس فیلم تایتانیک -5

عکس فیلم تایتانیک -5


7- یکسری حرکات رقص وجود دارد!
شما نمی‎توانید داستان عاشقانه‎ای بدون رقص داشته باشید! و در این فیلم صحنه‎های رقصی وجود دارد که شما را به وجد می‎آورد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ