بازیگران کینه جویی که حاضر نیستند سر صحنه با هم فیلم بازی کنند! +عکس
در متن زیر بازیگرانی را معرفی می کنیم که سر صحنه فیلم با هم به مشکل برخوردند و حاضر نشدند دیگر با هم بازی کنند

بازیگرانی که سر صحنه با هم مشکل پیدا کردند

بازیگری همیشه با خوشگذرانی و خوشی همراه نیست، گاهی اوقات مانند دیگر مشاغل بین بازیگران سر صحنه تنش و مشکلاتی به وجود می آید و بنابراین برخورد های ناراحت کننده اجتناب ناپذیر می شود. بنابراین تنش و دعوا اتفاق تازه ای نیست. در فیلم کلاسیک Like it Hot محصول سال 1959  تونی کورتیس از دست همبازی اش مریلین مونرو حسابی عصبانی شده بود؛ چونکه مونرو گفته بود بوسیدن او مثل بوسیدن هیتلر است. یکی دیگر از دعواهای شدید ستاره های آن زمان بین بت دیویس و جان کرافورد بود.

در موراد زیر نه تنها بازیگران با هم درگیری پیدا کردند، بلکه از بازی کردن کنار هم در یک صحنه امتناع کردند.

بیشتر بدانید : 11 اعتراف بازیگران هالیوودی که باعث شرمندگی آنها شده است!


دواین جانسون و ون دیزل
شایعات خبر از یک درگیری بین  «دواین جانسون» بازیگر نقش راک و «ون دیزل» دادند که سال 2016 سرتیتر خبرها بود. جانسون پستی در اینستاگرام خود گذاشت (که بعدا برداشته شد) در مورد تجربه بازی در قسمت هشتم Fast and The Furious صحبت کرد. او همبازی های خانم فیلم را افراد جالبی خواند اما عنوان کرد که در مورد همبازی های آقا قضیه فرق می کرد. او گفت همبازی های مرد بدون توجه به نظر حرفه ای ها خودشان می خواهند کار را هدایت کنند. و انها را خودخواه خواند.
دواین جانسون سال 2018 برای رولینگ استون فاش کرد که او و دیزل در فیلم Fast and The Furious  هیچ صحنه مشترکی بازی نکردند. او توضیح داد: من قبول دارم ما تفاوت های بنیادین در مورد همکاری و فیلم سازی داریم. او ادامه داد: مهم نیست که ما با هم در یک فیلم بازی کنیم یا نه. هر اتفاقی بیفتد من برای ون دیزل بهترین را می خواهم.

دواین جانسون,ون دیزل
دواین جانسون و ون دیزل


درگیری سرسی با محافظ برادرش در گیم آف ترونز
گیم اف ترونز یا بازی تاج و تخت یک میلیون خط داستانی و شخصیت دارد، پس خیلی تعجب برانگیز نیست که دو نفر از بازیگران اصلی با هم در یک صحنه نباشند. با این حال چشمان تیزبین منتقدان متوجه شدند که Lena Headey در نقش سرسی ملکه بدجنس و Jerome Flynn که نقش Bronn  محافظ برادر و معشوقه سرسی را بازی می کرد، در هیچ صحنه ای با هم نبودند.
اما دلیل آن چه بود؟ این خصومت به سالها قبل برمی گردد. وقتیکه لنا هدی و فلین سال 2002 با هم در فیلم   the wake of an ugly splitهمبازی بودند. آنزمان لنا هدی حتی از اینکه با این بازیگر مرد در یک اتاق باشد اجتناب کرد. منابع خبری گفتند هیچ کلمه زشتی بین آنها رد و بدل نشد، اما آین دو نفر هیچ وقت همزمان با هم در یک اتاق نبودند. البته این توضیح کمی عجیب و غیرمنطقی است، چون باوجود بازی طولانی مدتشان در یک سریال باید همیشه از باقی بازیگران بازی تاج وتخت جدا می شدند.

سرسی,بازی تاج و تخت
سرسی ملکه بدحنس بازی تاج و وتخت

دوستان قدیمی یا دشمنان جدید؟!
جولیانا مارگالینز و آرشی پنجابی شخصیت های (آلیسیا فلوریک و کالیندا شارما) در فصل دوم «همسر خوب» بهترین دوستان هم بودند، تا وقتیکه فاش شد کالیندا با شوهر آلسیا رابطه دارد. بعد از این اتفاق هالیوود ریپورتر نوشت: این دو دوست قدیمی دشمنان جدی هم شده و در هیچ صحنه ای با هم بازی نمی کنند.
طبق گفته مجله ووگ به همین دلیل که واقعا هم مهم بود این دو بازیگر تا مدتها روی هیچ صحنه ای با هم دیده نشدند. اگرچه هر دوی آنها سر صحنه و هنگام کار وجود مشکل بین خودشان را رد می کردند. تا اینکه در فصل آخر مجبور شدند  با هم ظاهر شوند اما مدت خیلی کوتاهی در فیلم با هم بازی کردند. که کارگردان بعدها اعتراف کرد صحنه مربوط به بازی آن دو را کوتاه کرده است.

جولیانا مارگالینز,آرشی پنجابی
جولیانا مارگالینز و آرشی پنجابی


درگیری بازیگر کمدی با بازیگران سطح پایین تر
وزلی اسنیپ بازیگر سر صحنه Blade: Trinity با مشکلات زیادی مواجه شد.  بازیگر کمدی Patton Oswalt همبازی او در مصاحبه ای گفته که وزلی با بازیگران پایین تر از خود برخورد دوستانه ای نداشت. بقیه بازیگران نیز عنوان کردند که وزلی اسنیپ تریلرش را ترک نمی کرد، تمام روز ماری جوانا می کشید و مدام با کارگردان فیلم در جنگ بود.
بعد از مصاحبه با این همبازی که در سطح پایین تری از وزلی اسنیپ قرار داشت، اسنیپ دیگر از بازی کردن کنار او اجتناب کرد. Patton Oswalt گفت که اسنیپ فقط برای کلوزآپ گرفتن روی صحنه می آمد و بقیه صحنه ها را بازیگر جانشین بازی کرد. من فقط در یک صحنه با او بودم. او ادامه داد همان یک صحنه هم یکی از شات های خیلی پردردسر بود که من آن را با شوخی و خنده رد کردم. ما مجبوریم شرایط سخت کاری را برای خودمان تبدیل به تفریح و فان کنیم.

وزلی اسنیپ
وزلی اسنیپ



درگیری اما واتسون و چانینگ تاتوم
اما واتسون  در فیلم This is the End محصول سال 2013 قرار بود در صحنه ای بازی کند که باعث ناراحتی او می شد. در این صحنه قرار بود چانینگ تاتوم با شلاق مخصوص رقص میله اما واتسون را که در حال رقص است پرتاب کند که اما واتسون از بازی کردن در این صحنه امنتاع کرد.
اما واتسون قبلا می دانست چنین صحنه ای در فیلم است و همه هم می دانند اما واتسون به رقص میله عادت داشت..  بنابراین اختلاف ها شدت گرفت. اما واتسون سر صحنه آمد نگاهی به صحنه و همه ما کرد، لحظه اعصاب خرد کنی بود... قبل از اینکه ما شروع به فیلمبرداری کنیم او با روزنامه نگارها سر صحنه آمد.. او فقط سه دقیقه سر صحنه بود و سریع به خانه برگشت. بعدها در خبرها آمد که اما واستون صحنه را ترک کرده چون رفتار تاتوم با او ناراحت کننده بوده.
مدارکی نیز وجود دارد که جیمز فرانکو د رمصاحبه ای که سال 2013 با میلا کونیز داشته عنوان کرده است که یکی از بازیگران زن که نمی خواهم نامی از او ببرم و نقش کوچکی در فیلم من داشت در میانه فیلم را ترک کرد.. او حتما مشکلات زیادی در زندگی اش دارد.

when-magic-mike-goes-too-far-1527171018.jpg


جولیا رابرتز و نیک نولتی
جولیا رابرتز و نیک نولتی  در کمدی های pantheon of romantic سال 1994 با هم بازی کردند. منابع بی شماری خبر دادند که این دو بازیگر نمی توانستند کنار هم بایستند. البته این دوری و امتناع به دلیل اشتیاق و هیجان زدگی ناشی از عشق نبود! بلکه جولیا رابرتز همبازی مرد خود را مسخره کرده وبه او توهین می کرد. بقیه عوامل حاضر در صحنه هم می گفتند نیک از نظرهای جولیا عصبانی می شود و کارهایی می کرد که جولیا بیشتر تحریک شود.
طبق گفته لس آنجلس تایم، این درگیری تا جایی رسید که این نفر حاضر نبودند با هم فیلم بازی کنند. هر دوی آنها ترجیح می داند جداگانه بازی کنند تا اینکه با هم در یک صحنه باشند. بعد از تمام شدن فیلم جولیا رابرتز به نیویورک تایمز گفت که همبازی من می توانست جذاب و مهربان باشد، اما او کاملا منزجر کننده بود.
نیک نولتی   نیز در جواب جولیا رابرتز گفت: کار درستی نیست که فردی را منزجر کننده بخوانیم؛ جولیا اصلا زن مهربانی نیست.


جولیا رابرتز,نیک نولتی
جولیا رابرتز و نیک نولتی



بیشتر بدانید : 7 شخصیت خبیث سریال بازی تاج و تخت که از شکنجه شدن آنها لذت می بریم!

بیشتر بدانید : عکس‌های بسیار جالب از کارگردانان و بازیگران هالیوود در کنار یکدیگر!!



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ