بازیگرانی که سرصحنه فیلم ها واقعا دچار سانحه و زخمی شدند + عکس (قسمت 2)
در اینجا می خواهیم بهترین بازیگرانی را معرفی کنیم که سر صحنه فیلمبرداری واقعا آسیب دیدند

حوادث و سانحه های بازیگران سر صحنه فیلم برداری

بهترین بازیگران سر صحنه فیلمبرداری شخصیت خودشان در فیلم را خراب نمی کنند- حتی اگر مجبور باشند خودشان دچار سانحه شوند ولی صحنه فیلم را خراب نمی کنند تا طبیعی به نظر بیاید

بیشتر بدانید : بازیگرانی که سرصحنه فیلم ها واقعا دچار سانحه و زخمی شدند + عکس (قسمت 1)


 هالی بری در گوتیکا

رابرت داونی جونیور در صحنه ای که قرار بود با هالی بری بازی کند زیادی از متدهای ورزشکارانه اش استفاده کرد! در فیلم ترسناک گوتیکا محصول سال 2003 در صحنه ای مربوط به بازی هالی بری و رابرت داونی جونیور، رابرت دست هالی بری را زیادی می پیچاند در نتیجه این حرکت خشن دست هالی بری می شکند. فیلمبرداری فیلم همینجا متوقف می شود و هشت هفته به بازیگرها مرخصی می دهند تا دست هالی بری خوب شود.  هالی بری بعد از بهبود دوباره سر صحنه باز می گردد و این دو هنوز هم دوستان خوبی هستند!

هالی بری,گوتیکا
هالی بری در گوتیکا


ویگو مورتنسن در ارباب حلقه ها: دو برج
در دومین فیلم از سری ارباب حلقه ها در یک صحنه آراگون فکر می کند مری و پیپن مرده اند و جسدهایشان دفن می شود. ویگو مورتنسن احساسات خیلی واقعی از خودش نشان می دهد، تا جاییکه با لگد به کلاه خودش می زند تا گریه اش در بیاید! و موقعی که ما فکر می کنیم او یک بازیگر واقعی است که خیلی خوب گریه می کند؛ اما حقیقت این است که انگشتان پایش به خاطر ضربه به کلاه خود آهنین شکسته است  و او از درد گریه می کند.

ویگو مورتنسن,ارباب حلقه ها: دو برج
ویگو مورتنسن در ارباب حلقه ها: دو برج

مارگارت همیلتون در جادوگر شهر اوز
هرچقدر هم که مشتاق باشید جادوگر شهر را ببینید که چگونه در این فیلم کلاسیک کشته می شود، اما احتمالا دلتان نمی خواهد بشنوید که بازیگر این نقش چه سختی هایی کشیده است. زمان فیلمبرداری مشکلی در دریچه به وجود آمد و وقتی شعله های آتش زبانه کشید و قرار بود مارگارت همیلتون از صحنه خارج شود، به دلیل مشکل باز نشدن دریچه نتوانست و دچار سوختگی در ناحیه صورت و دست ها شد.

مارگارت همیلتون,جادوگر شهر اوز
مارگارت همیلتون در جادوگر شهر اوز



مارتین شین در فیلم اینک اخرالزمان
زمان بازی مارتین شین در فیلم اینک اخرالزمان شایعاتی بود مبنی بر اینکه این بازیگر حین فیلمبرداری فیلم در اتاق هتل مست می کرده است که البته این خبر تایید نشد. اما در صحنه ای از فیلم او خون واقعی خودش که بر اثر جراحت دستش ریخته است را از روی صورتش پاک می کند.

مارتین شین,فیلم اینک اخرالزمان
مارتین شین در فیلم اینک اخرالزمان


فرد آستایر در فیلم Follow the Fleet
در فیلمFollow the Fleet محصول سال 1936 جینجر راجرز Ginger Rogers  لباس زیبایی پوشیده بود که بخش هایی از آن کار شده بود، این تزئینات لباس را خیلی سنگین کرده بود. . آستایر  ادعا می کند هرکدام آن تزئینات  چند پوندی وزن داشت. در صحنه رقص جینگر راگرز با فرد آستایر در فیلم موقع حرکت پیچش در رقص لباس بازیگر خانم با صورت آستایر برخورد کرده و گونه و چشمانش را زخمی می کند.

 Follow the Fleet,فرد آستایر,سانحه
فرد آستایر در فیلم Follow the Fleet

جیانی روسو در پدرخوانده
سانی (James Caan) قرار بود به کارلوس ریزی (جیانی روسو) حمله کند، اما وقتی با یک قوطی حلبی آشغال  به او حمله کرد دنده های این بازیگر شکست و آرنجش را خرد کرد!

 جیانی روسو,پدرخوانده
جیانی روسو در پدرخوانده


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ