زوج های فیلم های عاشقانه که در واقعیت از هم متنفر بودند! + عکس
 در واقع بعضی از عاشق و معشوق های سینما نه تنها رابطه ای در پشت صحنه باهم ندارند بلکه حتی نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند. در ادامه با تعدادی از زوج های فیلم های عاشقانه ی هالیوودی آشنا خواهیم شد که در واقعیت از هم متنفر بودند

 زوج هایی که فقط روی پرده عاشق معشوق بودند

فیلم های عاشقانه طرفداران زیادی دارند. ما گاهی چنان شیفته ی زوج های عاشق این فیلم ها می شویم و رابطه ی جذاب آن ها را باور می کنیم که برایمان قابل تصور نیست بازیگرانی که نقش عاشق و معشوق را در این فیلم ها بازی می کنند در زندگی واقعی چنین رابطه ای باهم ندارند. با این حال، واضح است صرف اینکه دو بازیگر در فیلمی رابطه ی عاشقانه ای باهم داشته باشند به این معنی نیست که آن ها در واقعیت هم از همدیگر خوش شان می آید. در واقع بعضی از عاشق و معشوق های سینما نه تنها رابطه ای در پشت صحنه باهم ندارند بلکه حتی نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند. در ادامه با تعدادی از زوج های فیلم های عاشقانه ی هالیوودی آشنا خواهیم شد که در واقعیت از هم متنفر بودند.

1- لئوناردو دیکاپریو و کلر دینز در «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet)


این فیلم عاشقانه شاید یکی از مشهورترین اقتباس های سینمایی از نمایشنامه ی «رومئو و ژولیت» شکسپیر باشد، اما طبق شایعات، ستاره های اصلی فیلم در پشت صحنه اصلاً رابطه ی خوبی باهم نداشتند. به گفته ی وبسایت Telegraph، دینز رفتارهای دیکاپریو را بسیار ناپخته می دانست و شوخی های زننده ای که دیکاپریو دائماً با عوامل فیلم می کرد برای او بسیار آزاردهنده بود.

از طرفی دیگر، گفته می شود دیکاپریو معتقد بود دینز زیاد از حد محتاط و عصبی بود. طبق شنیده ها، دیکاپریو و دینز در پشت صحنه، با یکدیگر حتی صحبت هم نمی کردند. از قرار معلوم ممکن بود این دو بازیگر بار دیگر در سال ۲۰۱۱ در فیلم «جی. ادگار» (J. Edgar) کلینت ایستوود با یکدیگر همبازی شوند اما طبق شنیده ها، دینز پیشنهاد بازی در این فیلم را به خاطر بازی در فیلم «سرزمین مادری» (Homeland) رد کرد.

 زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران,
لئوناردو دیکاپریو و کلر دینز در «رومئو + ژولیت»

۲- پاتریک سوویزی و جنیفر گری در «رقص کثیف» (Dirty Dancing)

صحنه های رقص سوویزی و گری در این فیلم مشهور چنان جذابیتی داشت که به نظر می آمد این دو بازیگر خود از رقص باهم لذت می بردند اما حقیقت آن است که رابطه ی آن ها فقط در فیلم عاشقانه به نظر می رسید.

سوویزی در کتاب خاطرات خود به نام The Time of My Life فاش کرد که او معتقد بود همبازی زنش حرفه ای نبود و کار با گری برای او به شدت آزاردهنده بود. طبق گفته های سوویزی، گری بیش از حد احساساتی بود و هر انتقادی که از او می شد شروع به گریه می کرد.

او در خاطرات خود درباره ی گری اظهار کرده: «گاهی هم حالتی احمقانه پیدا می کرد، دائماً می خندید و ما را مجبور می کرد هر سکانس را بارها و بارها تکرار کنیم.»

 زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران,
پاتریک سوویزی و جنیفر گری در «رقص کثیف»

۳- رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در «دفترچه خاطرات» (The Notebook)

فیلم «دفترچه خاطرات» را شاید بتوان یکی از عاشقانه ترین فیلم های تاریخ معاصر دانست، اما در پشت صحنه ی فیلم هم فضا رمانتیک نبود. گرچه گاسلینگ و مک آدامز در فیلم عاشق یکدیگر بودند و بعدها هم در زندگی واقعی رابطه ی عاشقانه ای میان آن ها شکل گرفت، اما آن ها در زمان فیلمبرداری این فیلم اصلاً از یکدیگر خوش شان نمی آمد.

نیک کاساوتیس، کارگردان فیلم «دفترچه خاطرات» در مصاحبه ای فاش کرد که اختلافات گاسلینگ و مک آدامز به قدری بالا گرفته بود که در مقطعی از فیلمبرداری، گاسلینگ از کاساوتیس خواست بازیگر دیگری را جایگزین مک آدامز کند و به او گفت: «نمی تونم. با اون (مک آدامز) نمی تونم کار کنم. اینطوری به هیچ جا نمیرسم.»

خوشبختانه بعد از یک پادرمیانی مختصر، گاسلینگ و مک آدامز توانستند با یکدیگر کنار بیایند و کار فیلمبرداری را به پایان برسانند. آن ها در نهایت هم به یکدیگر علاقمند شدند، گرچه بعد از مدتی رابطه ی آن ها به هم خورد و هر دو با افراد دیگری ازدواج کردند.

 زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران,
رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز در «دفترچه خاطرات»

۴- جولیا رابرتز و نیک نولتی در «من عاشق دردسرم» (I Love Trouble)

به گفته ی وبسایت LosAngelesTimes، این دو بازیگر از همان ابتدای کار از همدیگر خوششان نمی آمد و هر چه فیلمبرداری جلوتر می رفت، کشمکش میان این دو بیشتر هم می شد. طبق شنیده ها، رابرتز از غرور مردانه ی نولتی خوشش نمی آمد و دائماً به او توهین می کرد. گفته می شود نولتی که از کج خلقی ها و رفتارهای رابرتز به تنگ آمده بود، از قصد دست به کارهایی می زد که او را عصبانی کند.

از قرار معلوم این اختلاف آنقدر بالا گرفت که دو بازیگر حاضر نشدند بسیاری از سکانس های فیلم را باهم بازی کنند و آن صحنه ها با بدل آن ها فیلمبرداری شدند. در سال ۲۰۰۹، رابرتز در مصاحبه ای تلویزیونی به شکل بسیار توهین آمیزی ادای یکی از همبازی های سابقش را در آورد که بعدها معلوم شد آن شخص نیک نولتی بوده.

زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران, 
جولیا رابرتز و نیک نولتی در «من عاشق دردسرم»

۵- جانی دپ و آنجلینا جولی در «توریست» (The Tourist)

از قرار معلوم کار با بازیگران خیلی معروف هم مشکلات خودش را دارد چون خودپسندی آن ها مانع از کنار آمدن شان با یکدیگر می شود، یعنی همان اتفاقی که آنطور که گفته می شود میان دپ و جولی در فیلم «توریست» رخ داده بود.

به گفته ی وبسایت UsWeekly، سازندگان این فیلم انتظار داشتند چنان رابطه ی جذابی میان این دو بازیگر در برابر دوربین شکل بگیرد که تماشاچیان را فوراً مجذوب خود سازد، اما این اتفاق نیفتاد.

طبق شنیده ها، جولی به خاطر آنکه دپ تعهد لازم به نقشش را نداشت و از کوتاه کردن موهایش و تغییر وزنش برای هماهنگ شدن با نقشش خودداری کرده بود، پاک از دپ مأیوس شده بود. به علاوه، گفته می شود خوشگذرانی های شبانه ی دپ باعث شده بود او با تأخیر سر صحنه ی فیلمبرداری حاضر شود و به همین خاطر جولی نگران بود این مسأله روی بازی دپ تأثیر بگذارد.

از طرفی دیگر، دپ جولی را آدم بدقلقی می دانست که احساس مهم بودن می کرد و زیاد از حد به فکر آرایش و موهایش بود یا می خواست همه چیز را کنترل کند. به گفته ی وبسایت UsWeekly، دپ در تمام مدت فیلمبرداری در کاروان اختصاصی اش می ماند و فقط برای گرفتن سکانس هایش بیرون می آمد.

 زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران,
جانی دپ و آنجلینا جولی در «توریست»

۶- داستین هافمن و مریل استریپ در «کریمر علیه کریمر» (Kramer vs. Kramer)

از قرار معلوم هافمن و استریپ از همان اولین لحظه ی آشنایی شان رابطه ی بدی باهم پیدا کردند.

طبق مطلبی که از قول استریپ در سال ۱۹۷۹ در نشریه ی تایم منتشر شد، آشنایی این دو بازیگر به زمانی برمی گردد که استریپ به پیش هافمن رفته بود تا برای بازی در نمایشی که هافمن کارگردانی آن را برعهده داشت، تست دهد. به گفته ی استریپ، هافمن وقتی وارد شد، در حالی که خودش را معرفی می کرد آروغی زد و دستش را روی سینه اش گذاشت. همان لحظه استریپ در دلش به هافمن گفت: «خوک نفرت انگیز.»

سال ها بعد، این دو در فیلم «کریمر علیه کریمر» در نقش یک زوج در حال طلاق با یکدیگر همبازی شدند، اما آنطور که گفته می شود رفتار هافمن با استریپ بهتر نشده بود. در جریان فیلمبرداری این فیلم، یک بار استریپ از رابرت بنتون، نویسنده و کارگردان کار، خواست تغییراتی در یکی از سکانس ها ایجاد کند. وقتی بنتون با خواسته ی استریپ موافقت کرد، هافمن خشمگین شد و با فریاد گفت: «مریل چرا دست از پرچمداری برای فمینیسم برنمیداری و سکانس رو هر جور که هست بازی نمیکنی؟»

در اتفاقی دیگر، گفته می شود هافمن تصمیم گرفت تغییراتی ناگهانی در یکی از سکانس ها ایجاد کند که یکی از آن ها پرت کردن یک لیوان شراب به سمت دیوار بود. استریپ از قرار معلوم از این ماجرا بی خبر بود و به همین خاطر تمام موهای او پر از خرده شیشه شد.

یک بار هم در یکی از صحنه ها هافمن به معنای واقعی کلمه به استریپ سیلی زد. گرچه استریپ در مصاحبه ی خود با وبسایت NewYorkTimes اظهار کرد که او متوجه است که بازیگرها گاهی مجبورند خشونت به خرج دهند، اما او فکر می کند که هافمن زیاده روی کرده بود.

استریپ در اینباره گفته: «اون اولین فیلم من بود و اولین برداشت من تو اولین فیلمم. اون (هافمن) به من سیلی زد که تو فیلمم هست و می تونین ببینین. اون زیاده روی کرد.»

با این اوصاف تعجبی ندارد که وقتی در جریان یک بازی در مصاحبه ای تلویزیونی از استریپ پرسیده شد از میان اسم های مطرح شده که یکی از آن ها داستین هافمن بود، ترجیح می دهد کدام شخص را بکشد، او بی معطلی هافمن را انتخاب کرد.

علاوه بر این ها، سه زن هم تا به حال هافمن را به بدرفتاری جنسی متهم کرده اند.

 زوج های سینمایی,زوج های هالیوودی,تنفر بازیگران,
داستین هافمن و مریل استریپ در «کریمر علیه کریمر»

 

بیشتر بدانید : زوج های تاثیرگذار و دوست داشتنی سینمای هالیوود + عکس

بیشتر بدانید : چرا برخی زوج های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند؟! + عکس

بیشتر بدانید : پولسازترین زوج‌های ‌هالیوود روی پرده سینما! (+عکس)

بیشتر بدانید : ده زوج عشقی هالیوود در فیلم های ماندگار + تصاویر


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com