ویژگی خاص چشمان دلقک ترسناک هالیوود در فیلم it !!+ تصاویر پشت صحنه
پنی وایز (Pennywise) یکی از ترسناکترین شخصیت های سینماست که استیون کینگ (Stephen King) آن را خلق کرده است. اکنون واقعیاتی را درباره چشم های دلقک ترسناک هالیوود فاش می کنیم

عکس دلقک ترسناک در پشت صحنه فیلم It: Chapter Two

اگر از طرفداران فیلم های ترسناک بپرسید چه چیزی باعث ترسناک شدن فیلم می شود، آنها احتمالاً بازی شخصیت های فیلم را یکی از مهمترین جنبه های ترسناک شدن فیلم معرفی می کنند. اینکه بازیگر در فیلم کاراکتر شخصیت خود را به خوبی ایفا نکند باعث می شود که بیننده از دیدن آن لذت نبرد . مطمئناً می توان گفت سازندگان فیلم it ، در انتخاب بازیگر سوئدی بیل اسکارگورد به عنوان دلقک ترسناک Pennywise ، یک انتخاب عالی داشته اند. نقش او در فیلم ترسناک ، باعث ستایش همگان شده است. بیل اسکارشگورد Bill Skarsgard نه تنها توانایی های عالی بازیگری خود را نشان داد بلکه نشان داد که چگونه ویژگی های منحصر به فرد او به طرز شگفت انگیزی به ساخت کاراکتر فیلم کمک کرده است.

bill-skarsgard-scares-bill-hader-with-eyes-pennywise-it-7.jpg
عکس دلقک ترسناک پنی وایز Pennywise


فصل دوم این سریال در ماه گذشته آغاز شد و 155 میلیون دلار در کمتر از دو هفته 155 میلیون دلار در گیشه داخلی به دست آورد. این بار ، این مجموعه تعدادی بازیگران جدید همچون جسیکا چستاین ، جیمز مک آویو ، بیل هادر ، اشعیا مصطفی ، جی رایان ، جیمز رانسون و اندی باین را معرفی کرد که بزرگسالی بچه ها را از سری قبلی فیلم بازی می کنند.

عکس پشت صحنه فیلم ترسناک it
عکس پشت صحنه فیلم ترسناک it


چندی پیش ، عکس هایی از مجموعه It: Chapter Two منتشر شد و نشان می داد که طرفداران این فیلم، این فیلم را خیلی دوست دارند. در این عکس ها بیل هیدر و بیل اسکارگارد روبروی یکدیگر قرار گرفتند در حالی که هیدر با نگاهی سرشار از ترس پا به فرار گذاشته .

بیل هیدر و بیل اسکارگارد روبروی یکدیگر
بیل هیدر و بیل اسکارگارد روبروی یکدیگر در پشت صحنه it


همانطور که در عکس ها دیده می شود ، هیدر تصوری نمی کرد که اسکارگارد توانایی این را داشته باشد که با نگاه خود او را بترساند. نگاه عجیب او را همه ی ما در فیلم دیدیم و جالب است بدانید که نگاه عجیب و ترسناک او که همه ما در این فیلم دیدیم با کمک CGI ساخته نشده و واقعی است. در واقع در حرکت چشم‌های پنی وایز از هیچ حقه کامپیوتری استفاده نشده است.

چشمان ترسناک دلقک قاتل
چشمان ترسناک دلقک قاتل


در فیلم It ساخت سال ۲۰۱۷، در لحظاتی از فیلم دیده می‌شود که چشم‌های پنی وایز در جهت های مختلف حرکت می‌کنند. کارگردان، آندرس موشتی، ابتدا تصمیم گرفته بود که این مسأله، که در فیلمنامه نیز تأکید زیادی بر آن شده بود، را به کمک تصاویر کامپیوتری برطرف کند. اما بعد ها فهمید که بازیگر شخصیت پنی وایز، بیل اسکارزگارد، می‌تواند اینکار را بصورت واقعی انجام دهد !

وحشت زدگی هیدر از چشمان بازیگر دلقک ترسناک
وحشت زدگی هیدر از چشمان بازیگر دلقک ترسناک


این یکی از ویژگی منحصر به فرد Skarsgård بود که هنگام فیلمبرداری فیلم از آن استفاده شد ، زیرا در ابتدا سازندگان قصد داشتند از جلوه های ویژه استفاده کنند ولی این بازیگر با ویژگی منحصر به فرد خود باعث شد از جلوه های ویژه استفاده نشود. هادر و احتمالاً بسیاری از کسانی که فیلم را تماشا می کردند از این توانایی وی به طور جدی وحشت زده شدند.

حرکت عجیب چشم‌ های پنی وایز در خلاف جهت عقربه های ساعت و وحشت هیدر
حرکت چشم‌ های پنی وایز در خلاف جهت عقربه های ساعت و وحشت هیدر


پس اگر بار دیگر چشم‌های پنی وایز را دیدید که در جهت های مختلف حرکت کردند، بیاد بیاورید که دارید تصاویر واقعی (نه کامپیوتری) مشاهده می‌کنید. بیل در مصاحبه‌ای با کانان اوبرین ، لبخند شیطانی خود در شخصیت پنی وایز را بدون آرایش نیز به نمایش گذاشت. راستش را بخواهید او در هر دو حالت واقعاً ترسناک بنظر می‌رسد. بیل گفته است که این حالت عجیب لب‌هایش که باعث ایجاد لبخندی شیطانی ‌میشود را از برادرش ، گوستاو اسکارزگارد (بازیگر سریال وایکینگ ها)، آموخته است.

چشمان بیل اسکارشگورد Bill Skarsgard بازیگر نقش پنی وایز
چشمان بیل اسکارشگورد Bill Skarsgard بازیگر نقش پنی وایز


بیشتر بدانید : پوستر یک فیلم که کودکان استرالیایی را وحشت‌زده کرد!! + عکس

بیشتر بدانید : دلقک قاتل به جن گیر هم رحم نکرد!

بیشتر بدانید : ترسناک‌ترین و سردرگم کننده ترین داستان‌های استفن کینگ، پدر وحشت + تصویر

بیشتر بدانید : بهترین فیلم های ترسناک 2018 + تصاویر

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ