فضای سرد و ترسناک در بهترین فیلم های سینمایی زمستانی + عکس
با شروع فصل سرد زمستان، شاید بهتر باشد با بهترین فیلم‌ هایی که در فضایی برفی ساخته شده‌ اند، آشنا شوید. فیلم‌ هایی که شاید به نسبت با رقبای تابستانی‌ شان، جذابیت‌ های بیشتری داشته باشند

زمستانی ترین فیلم های سینما

زمستان فرصتی بی‌نظیر است برای کارگردانان و سینماگرانی که دوست دارند فضایی سرد و ترسناک را به مخاطبشان ارائه دهند. دوست داشتن زمستان شاید سلیقه‌ای باشد اما دوست داشتن فیلم‌های زمستانی، خیلی سلیقه‌ای نیست. چرا که کم‌تر فیلمی را می‌توان پیدا کرد که درباره سردترین فصل سال باشد و در جذب تماشاگرش موفق نباشد. با سردترین و بهترین فیلم‌هایی که می‌توانید در زمستان از تماشای آن‌ها لذت ببرید، آشنا شوید.

فارگو (Fargo)

برادران کوئن احتمالا یکی از موفق‌ترین زوج‌های کارگردانی تاریخ سینما هستند. جوئل و ایتان کوئن فیلم‌های زیادی را بایکدیگر ساخته‌اند اما یکی از به‌یادماندنی‌ترین فیلم‌های آنان بدون شک فارگو است.

فیلم د ربرف,فیلم سینمایی زمستانی,فیلم با سوژه سرماو برف,بهترین فیلم های سینمایی
فیلم سینمایی فارگو Fargo

این کمدی سیاه که با کارگردانی جوئل و تهیه‌کنندگی ایتان در سال ۱۹۹۶ اکران شد، سکوی پرتابی برای برادران کوئن بود و دو جایزه اسکار نیز به آن‌ها هدیه داد.

یخ‌زده (Frozen)

گیر کردن در میان برف‌ها و مبارزه با سرمای زمستان هم سوژه مناسبی برای کارگردانان است تا فیلم‌های هیجان‌انگیزی تولید کنند. یکی از این عناوین هیجان‌انگیز یخ‌زده فیلمی محصول سال ۲۰۱۰ سینمای آمریکا است.

فیلم در برف,فیلم سینمایی زمستانی,فیلم با سوژه سرما و برف,بهترین فیلم های سینمایی
فیلم یخ‌ زده Frozen

سه دوست قدیمی تصمیم می‌گیرند برای تعطیلات آخر هفته راهی پیست اسکی شوند. آب و هوا چندان مساعد نیست. با این حال آن‌ها تصمیم می‌گیرند پیش از رفتن به خانه، برای آخرین بار از بالای کوه به سمت پایین اسکی کنند. اما پیست در حال تعطیل‌شدن است چرا که طوفان وحشتناکی به سمت کوه‌های پیست در حال حرکت است.

خاکستری (The Grey)

فضای فصل زمستان به تنهایی سرد و خشن است. بنابراین یک ماجراجویی ترسناک در زمستان می‌تواند فضای مهیب این فصل را غیرقابل تحمل کند. اما لیام نیسون (بازیگر اصلی مجموعه فیلم‌های Taken) می‌تواند در برابر همه مشکلات زمستان سرگرم‌کننده باشد.

بیشتر بدانید : 10 نجات مشهور و شگفت انگیز سینما!!

فیلم در برف,فیلم سینمایی زمستانی,فیلم با سوژه سرما و برف,بهترین فیلم های سینمایی
ماجراجویی ترسناک در فیلم خاکستری The Grey

داستان این فیلم درباره مهندسانی است که به دلیل آسیب دیدن یک دکل نفتی در آلاسکا با هواپیما عازم این منطقه می شوند. ولی به دلایل نامعلوم هواپیما سقوط می‌کند. عده ای از آنان از این سانحه جان سالم بدر می‌برند اما به دلیل اینکه تجهیزات رادیویی نابود شده، فعلا باید با گله گرگ‌های خون‌خوار مبارزه کنند.

برفی (Snowpiercer)

آیا می‌توان در میان برف‌های یخ‌زده زمستان داستانی علمی تخیلی را بر روی پرده‌های سینما روایت کرد؟ بونگ جون هو (کارگردان فیلم‌های اوکجا و انگل که اخیرا شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است) پاسخ جالبی به این سوال می‌دهد.

بیشتر بدانید : 41 فیلم سال 2019 که باید ببینید

فیلم در برف,فیلم سینمایی زمستانی,فیلم با سوژه سرما و برف,بهترین فیلم های سینمایی
فیلم علمی تخیلی برفی Snowpiercer

وقتی تلاش‌های دانشمندان برای مقابله با گرمایش جهانی نتیجه نمی‌دهد، فاجعه عظیمی رخ می‌دهد. سراسر کره زمین وارد عصر یخبندان می‌شود. بیشتر جمعیت کره زمین به دلیل این سرمای کشنده جان خود را از دست می‌دهند و تنها بازماندگان، مسافران قطاری هستند که باید برای آینده گونه انسان تصمیم‌گیری کنند.

رودخانه ویند (River Wind)

بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند رودخانه ویند در واقع نسخه‌ای جدیدتر از فیلم فارگو است. فضای معمایی و جنایی این فیلم به جغرافیای سرد آن کمک می‌کند تا یکی از بهترین فیلم‌های کارنامه الیزابت اولسن و جرمی رنر (بازیگران محبوب مجموعه فیلم‌های Avengers) باشد.

بیشتر بدانید : 5 تریلر دلهره آور که روی صندلی میخکوبتان می کند! + عکس

فیلم در برف,فیلم سینمایی زمستانی,فیلم با سوژه سرما و برف,بهترین فیلم های سینمایی
فیلم معمایی جنایی رودخانه ویند River Wind

دو مامور FBI با پرونده‌ای مواجه می‌شوند که قتل‌های بسیار زیادی دارد. عاملان این قتل‌ها مشخص نیستند. اما شناخت آن‌ها نیز مسیر دشواری دارد. بنابراین دو مامور باید برای حل این پرونده قدیمی، با دردسرهای عجیبی مواجه شوند.


بیشتر بدانید : 10 فیلم سینمایی ایران برای مخاطبین سخت پسند سینما + عکس

بیشتر بدانید : جدیدترین فیلم های هالیوود 2018 + تصاویر

بیشتر بدانید : فیلم تحسین شده «استخوان زمستان» روی آنتن سیما

بیشتر بدانید : معرفی بهترین فیلم‌های کریسمسی تمام دوران + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: irna.ir