فیلم های عاشقانه برای یک شب رمانتیک + عکس
در این مقاله لیستی از ده فیلم رمانتیک را برای شما تهیه‌کرده‌ایم؛ بنابراین اگر به این ژانر علاقه‌مندید این پیشنهادها گزینه‌های خوبی برای تماشا در کنار شریک زندگی‌تان است

لحظات احساسی و عاشقانه در فیلم های رمانتیک

این روزها تماشای فیلم‌های عاشقانه به‌واسطه همه‌گیری کرونا و قرنطینه خانگی در تمام دنیا بیش‌ازپیش شده است و زوجینی که زیر یک سقف به سر می‌برند سعی می‌کنند با این فیلمها کمتر از دعوا و غرغر دور باشند. فیلم‌هایی که می‌تواند یک شب رمانتیک را برای آنها رقم بزند و در این دنیای ویروس زده که اخبار بد در هر ساعت آن شینده می‌شود، قدری رمانتیک پیش هم سپری کنند.

تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم To All The Boys I’ve Loved Before

این درام نوجوان در سال 2018 از روی رمانی پرفروش و موفقی با همین نام ، اقتباس شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت به‌طوری‌که قسمت دوم آن در سال 2020 ساخته شد و هر دو اثر فیلم‌های قابل قبولی هستند اما قسمت نخست جذابیت بیشتری دارد.

 To All The Boys I’ve Loved Before 
To All The Boys I’ve Loved Before


داستان این فیلم رمانتیک درباره یک دختر دبیرستانی است که برای همه پسرانی که از آن‌ها خوشش می‌آید نامه می‌نویسد و نامه‌ها را بدون ارسال پنهان می‌کند. تا اینکه خواهر کوچکش با پیدا کردن مخفیگاه، نامه‌ها را ارسال می‌کند. اما ماجرا از جایی پیچیده می‌شود که یکی از نامه‌ها برای معشوق قدیمی خواهر بزرگ‌ترشان ارسال می‌شود. در اصل این فیلم یک درام نوجوان است و ممکن است برای بزرگترها کسل‌کننده باشد اما لحظات دل‌انگیزی و سرگرم‌کننده‌ای دارد که برای زوجین جوان‌تر جالب خواهد بود.

عاشق شدن در مسافرخانه Falling Inn Love

داستان این فیلم رمانتیک درباره دختری به نام «گابریلا» است که پس‌ازاینکه شغل و معشوقش را از دست می‌دهد با شرکت در یک رقابت، برنده یک مسافرخانه در روستایی در نیوزیلند می‌شود. اما این مسافرخانه تقریباً مخروبه نیاز به تعمیر دارد و همین موضوع «گابریلا» را با یک پیمانکار جوان آشنا می‌کند.

  Falling Inn Love 
Falling Inn Love


تنش عاشقانه و سفر خودشناسی «گابریلا» چیزی است که در این فیلم رمانتیک شاهد آن هستید.

فیلم رمانتیک همیشه شاید من باش Always Be My Maybe

این فیلم رمانتیک با بازی کمدین های مستعد «الی وانگ» و «رندل پارک» داستان دو دوست دوران کودکی است که در شرایط کاملاً متفاوتی بزرگ شدند اما در بزرگ‌سالی عاشق هم می‌شوند. «ساشا» و «مارکوس» در دوران کودکی دوستان جدانشدنی بودند تا اینکه مرگ مادر «مارکوس» به‌یک‌باره آن‌ها را از هم جدا می‌کند. سال‌ها بعد وقتی زندگی‌شان مسیر کاملاً متفاوتی را طی کرده و «ساشا» به‌عنوان یک سرآشپز بین‌المللی به دنبال افتتاح رستوران جدیدش است، دوباره همدیگر را می‌بینند و «مارکوس» به فکر ترمیم رابطه‌شان می‌افتد. اما با ورود «کیانو ریوز» به‌عنوان معشوق تازه ساشا اوضاع پیچیده‌تر می‌شود.

Always Be My Maybe 
Always Be My Maybe

فیلم Always Be My Maybe لحظات بانمک و تلخ زیادی دارد و در آن احتمالاً با یکی از متفاوت‌ترین «کیانو ریوز» های زندگی‌تان روبه‌رو خواهید شد. پس تماشای این فیلم رمانتیک را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

درام عاشقانه Irreplaceable You

اگر به دنبال فیلمی رمانتیک با داستانی تلخ و شیرین و لحظاتی احساسی هستید، پیشنهاد ما Irreplaceable You است. ماجرا درباره «ابی» و «سام» دلباخته‌های دوران کودکی است که بالاخره پس از سال‌ها باهم نامزد می‌کنند. تا اینکه «ابی» با نشانه‌هایی شبه بارداری به پزشک مراجعه و متوجه می‌شود به‌نوعی سرطان پیشرفته مبتلاست. «ابی» که حالا با چالش جدی در رابطه‌شان روبه‌رو شده، تصمیم می‌گیرد در زمان اندکی که دارد برای «سام» یک معشوقه جدید پیدا کند. فارغ از اینکه «سام» از او دورتر می‌شود.

 Irreplaceable You 
Irreplaceable You


Irreplaceable You برای شما درس‌های زیادی در باب استفاده از فرصت‌های زندگی دارد و اگر تا پایان فیلم برای پاک کردن اشک‌هایتان یک جعبه دستمال‌کاغذی را تمام نکنید، خیلی خوش‌شانس هستید!

درباره زمان About Time

این شما این‌یک فیلم رمانتیک متفاوت با چاشنی فانتزی درباره سفر در زمان، خانواده و عشق. ماجرا درباره پسری به نام «تیم» است که از طریق پدر متوجه می‌شود، همه مردان خانواده توانایی سفر در زمان دارند. او از این قدرت تازه برای جبران اشتباهات خود در گذشته استفاده می‌کند. از جمله ملاقات و ازدواج با «مری».

 About Time 
About Time


به‌تدریج این سفر هیجان‌انگیز دردسرساز می‌شود ازآنجایی‌که اقدامات او در گذشته، بخشی از آینده را تعیین می‌کند باید انتخاب دشواری میان زندگی در گذشته و آینده‌ای ناشناخته داشته باشد.

پی‌نوشت دوستت دارم P.S. I Love You

«هیلاری سوانک» برنده دو جایزه اسکار در کنار «جرارد باتلر»، «لیزا کودرو» و … در این فیلم رمانتیک با لحظات تلخ و شیرین حضور دارند.

 P.S. I Love You 
P.S. I Love You


این فیلم ماجرای زوجی است که زندگی‌شان با مرگ مرد خانواده دستخوش تغییر می‌شود. به‌زودی همسر او هدایا و پیام‌هایی که همه آن‌ها با جمله P.S. I Love You (پی‌نوشت:دوستت دارم) آغاز می‌شود. این فیلم نشان می‌دهد قدرت عشق حتی از مرگ فراتر است و نهایتاً با هم لحظات تلخ و غم انگیزش، لبخندی به لبانتان خواهد نشاند.

رمانتیک نیست Isn’t It Romantic

Isn’t It Romantic یک کمدی عاشقانه است که همه فیلم‌هایی که در این ژانر دیدید را به سخره می‌گیرد. البته این شوخی‌ها به‌هیچ‌عنوان فضای تیره و تاریک و یا مسخره‌ای ایجاد نمی‌کند بلکه در دل این سفر عاشقانه لحظات سرگرم‌کننده‌ای نهفته که در نهایت حال دو نفرتان را خوب می‌کند.

 Isn’t It Romantic 
Isn’t It Romantic


داستان این فیلم رمانتیک درباره معماری به نام «ناتالی» است که همیشه کمدی‌های عاشقانه را به سخره می‌گیرد تا اینکه پس از آسیب به سرش در یک کمدی عاشقانه واقعی بیدار می‌شود. او باید با عشق یک میلیاردر خوش‌تیپ دست‌وپنجه نرم کند و تنها راه خروج از این دنیای عجیب‌وغریب و بیش‌ازحد لذت‌بخش این است که «ناتالی» عشق واقعی را پیدا کند.

الکس استرینج‌لاو Alex Strangelove

این کمدی رمانتیک درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام «الکس ترولاو» است که با یکی از هم‌کلاسی‌هایش وارد رابطه می‌شود اما در یک مهمان از «الیوت» خوشش می‌آید.

 Alex Strangelove 
Alex Strangelove


این ماجرا او را درباره عشق و گرایش‌های جنسی‌اش دچار تردید می‌کند. سفر عاشقانه «الکس» مملو از لحظات بانمک و احساسی است.

وقتی برای اولین بار ملاقات کردیم When We First Met

پسر جوانی به نام «نوح» برای اولین بار با «اوری» قرار ملاقات می‌گذارد و در نگاه اول عاشق او می‌شود اما از این ماجرا سه سال می‌گذرد و در این مدت همدیگر را نمی‌بینند.

When We First Met
When We First Met

تا اینکه «نوح» پس از سال‌ها در جشن نامزدی «اوری» با عشق سابقش ملاقات می‌کند. «نوح» در فکر ترمیم این رابطه قدیمی است اما همه‌چیزی به آن سادگی نیست که فکرش را می‌کند.

فیلم او Her

نوبتی هم باشد نوبت یک فیلم رمانتیک متفاوت به کارگردانی «اسپایک جونز» با بازی «واکین فینیکس»، «امی آدامز»، «رونی مارا» و «اولیویا والد» است. Her داستان عشق مردی به یک کامپیوتر هوشمند به نام سامانتا است (با صداپیشگی اسکارلت جوهانسن) است.

Her 
Her

بخش عاشقانه و علمی تخیلی Her طوری پیش می‌رود که انتظار آن را ندارید. این فیلم نشان می‌دهد چطور روابط عاطفی، دنیای ما را شکل می‌دهند و گزینه مناسبی برای تماشا در کنار شریک زندگی‌تان است. 

 

بیشتر بدانید : فیلم های عاشقانه و رمانتیک 2019: از عشق های نوجوانی تا ... + عکس

بیشتر بدانید : 5 فیلم عاشقانه غم انگیز با پایان دردناک (قسمت1)

بیشتر بدانید : عاشقانه ترین فیلم های تاریخ سینما + تصاویر

بیشتر بدانید : 10 فیلم جنجالی که نباید با همسر یا نامزدتان تماشا کنید! (قسمت2)

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: vigiato.net