فیلم گلشیفته فراهانی رکورد زد + عکس و فیلم های پربیننده نتفلیکس
«قفس پرنده» و «آزادسازی» یا استخراج در صدر پربیننده ‌ترین فیلم‌ های اریجینال نتفلیکس قرار گرفته ‌اند 

۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس معرفی شدند: Extraction «گلشیفته فراهانی» در صدر

نت‌فلیکس فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های اریجینال خودر را منتشر کرد. این فهرست که از طریق «بلومبرگ» در دسترس قرار گرفته شامل فیلم‌هایی به کارگردانی «مایکل بی» و «مارتین اسکورسیزی» می‌شود. نت‌فلیکس در محاسبه‌ی بینندگان هر عنوان مشترکینی که تنها دو دقیقه از فیلم‌ها و سریال‌ها را تماشا کرده‌اند در نظر می‌گیرد، بنابراین آمار ارائه شده از سوی شبکه ممکن است کمی غیرواقعی باشد. هرچند مشخص نیست که چند مشترک این فیلم‌ها را به صورت کامل نگاه کرده‌اند اما فهرست عناوینی را ارائه می‌کند که بیشترین جذابیت را برای مخاطبین داشته‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در صدر فهرست فیلم استخراج یا «آزادسازی» Extraction به کارگردانی «سم هارگریو» و بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» قرار دارد که در ماه آوریل گذشته منتشر شد.

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های گلشیفته فراهانی و کریس همسورث در فیلم Extraction 2020

بیشتر بدانید : درباره فیلم اکشن و جذاب Extraction، فیلم جدید گلشیفته فراهانی + عکس

گلشیفته فراهانی و کریس همسورث در فیلم extraction
گلشیفته فراهانی و کریس همسورث در فیلم extraction 

این فیلم ۹۹ میلیون «بیننده» را در چهار هفته‌ی اول جذب کرده و با اختلاف ۱۱ میلیونی بالاتر از «قفس پرنده» Bird Box قرار گرفته است. این فیلم با بازی «سندرا بولاک» کریسمس سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در چهار هفته‌ی اول ۸۹ میلیون بیننده داشت. برای هر دوی این فیلم‌ها دنباله‌ای در حال توسعه است.

بیشتر بدانید : فیلم گلشیفته فراهانی در مسیر شکستن رکورد! + عکس

فیلم اکشن کمدی «محرمانه اسپنسر» Spenser Confidential با ۸۵ میلیون بیننده در رده‌ی سوم ایستاده است، در حالی که «۶ زیرزمینی» 6 Underground با بازی پیمان معادی و به کارگردانی «مایکل بی» با ۸۳ میلیون بیننده در رتبه‌ ی چهارم قرار دارد.

بیشتر بدانید : جدیدترین فیلم پیمان معادی از نتفلیکس پخش شد + تصاویر

بیشتر بدانید : پیمان معادی با صورت زخمی در پشت صحنه فیلم هالیوودی + عکس

پیمان معادی در پشت صحنه «شش زیر زمین» 6underground
پیمان معادی در پشت صحنه «شش زیر زمین» 6underground

جدا از فیلم‌های اکشن، عناوین کمدی از جمله فیلم «معمای قتل» Murder Mystery با بازی «آدام سندلر» و «جنیفر انیستون» با ۷۳ میلیون بیننده و «خانم عوضی»The Wrong Missy با ۵۹ میلیون بیننده به ترتیب رده‌های پنجم و هشتم را اشغال کرده‌اند.

فیلم‌ «ایرلندی» The Irishman «مارتین اسکورسیزی» هم در میان ۱۰ فیلم اریجینال برتر نت‌فلیکس جای دارد. نت‌فلیکس برای تولید این فیلم که ۱۰ نامزدی اسکار را به چنگ آورد، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار هزینه و ۶۴ میلیون بیننده را در چهار هفته‌ی اول جذب کرد. نت‌فلیکس اعلام نکرده‌ است که چند مشترک از این ۶۴ میلیون بیننده فیلم ۲۰۹ دقیقه‌ای اسکورسیزی را به صورت کامل دیده‌اند اما به نظر می‌رسد که این کارگردان دست کم برای دقایقی توجه میلیون‌ها بیننده را جلب کرده است.

بیشتر بدانید : غول های سینما با تصویری متفاوت روی "پوستر ایرلندی" + عکس

بلومبرگ می‌نویسد: «تمامی ۱۰ فیلم در طول سه سال گذشته و اغلب آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته منتشر شده‌اند، آماری که منطقی به نظر می‌رسد چرا که نت‌فلیکس از ابتدای سال ۲۰۱۹ ۴۳.۶ میلیون مشترک جدید را جذب کرده است.»

نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد این فهرست این است که هیچ‌یک از فیلم‌های اریجینال نت‌فلیکس موفق به جذب بیش از ۱۰۰ میلیون مخاطب نشده‌اند.

فهرست ۱۰ فیلم پربیننده‌ ی نتفلیکس:

  • آزادسازی یا استخراج Extraction

  • قفس پرنده Bird Box

  • محرمانه اسپنسر Spenser Confidential

  • ۶ زیرزمینی  6 Underground 

  • معمای قتل Murder Mystery

  • ایرلندی The Irishman

  • مرز سه‌گانه Triple Frontier

  • خانم عوضی The Wrong Missy

  • پلتفرم The Platform
  • قرار عالی The Perfect Date

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: 30nama.red