بهترین انیمیشن های فانتری و ابرقهرمانی 2021
 در این مقاله بر آن شدیم تا برترین انیمیشن‌های ۲۰۲۱ در ژانر فانتزی و ابر قهرمانی را به شما معرفی کنیم

از دختر کفشدوزکی تا پونی کوچولو: کارتون های جذاب فانتزی

علاقه‌مندان به دنیای انیمیشن هر روز در حال بیشتر شدن هستند. انیمیشن‌ها در ژانرهای مختلفی تولید می‌شوند و هر کسی با توجه به سلیقه خود به دنبال ژانر خاصی می‌رود. علاقه‌مندان به انیمیشن‌ها همیشه از آخرین اخبار دنیای انیمه‌ها با خبر هستند. در این مقاله بر آن شدیم تا برترین انیمیشن‌های ۲۰۲۱ در ژانر فانتزی و ابر قهرمانی را به شما معرفی کنیم. اگر به این ژانرها علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که خواندن مقاله زیر را از دست ندهید.

انیمیشن ماجراجویی در پاریس

این انیمیشن با نام‌های دیگری چون: «معجزه‌آسا، کفشدوزک معجزه‌آسا، میراکلس، لیدی باگ، دختر کفشدوزکی و میراکلس لیدی باگ» شناخته می‌شود که با همکاری چند کشور در ژانر ماجراجویی و ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. پخش آن از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و از آن زمان تاکنون سه فصل از این کارتون را ساخته‌اند. باید بدانید که هر فصل انیمیشن لیدی باگ ۲۶ قسمت دارد. سازندگان آن گفته‌اند که می‌خواهند فصل چهارم آن را در پاییز ۲۰۲۱ پخش کنند. نسخه فیلم انیمیشن دختر کفشدوزکی در شانگهای به تازگی یعنی در سال ۲۰۲۱ اکران شده که توانسته محبوبیت زیادی کسب کند.

چکیده داستان دختر کفشدوزکی

داستان در مورد دو نوجوان اهل پاریس است. این دو نوجوان با نام‌های «مرینت دوپین چنگ و آدریان آگرست» وظیفه دارند که از مردم شهر در برابر نیروهای شر محافظت کنند. برای این مبارزه به قدرت جادویی نیاز دارند به همین دلیل با کمک «نگین جادویی» می‌توانند قدرت ابرقهرمانی کسب کنند و نیروهای دشمن را از پای درآورند.

انیمیشن فانتزی پونی کوچولو

این انیمیشن با نام انگلیسی «My Little Pony» در ژانر ماجراجویی ساخته شده که محصول کشور آمریکا است. ساخت این انیمیشن به سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردد. در سال ۲۰۱۷ هم یک فیلم سینمایی انیمیشنی با نام «My Little Pony: The Movie» ساخته شده است که این انیمیشن سینمایی هم توانست علاقه‌مندان زیادی به خود جلب کند. تاکنون یک فصل از آن در ۴۷ قسمت تولید شده است.

چکیده داستان My Little Pony

داستان این انیمیشن به یک سرزمین جادویی بازمی‌گردد. این سرزمین خانه همه موجودات کوچک و دوست‌داشتنی است. خانه پونی‌های کوچک در منطقه «پارادایس» قرار دارد. در آن منطقه همه پونی‌ها با مهربانی، صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. آن‌ها همیشه با هم آواز می‌خوانند و روزگار خوشی را می‌گذرانند. اما در سرزمین پونی‌ها، همه موجودات مهربان و دوست‌داشتنی نیستند. پونی اصلی داستان در انیمیشن پونی کوچولو با کمک سایر پونی‌ها باید با جادوگرها و دیوهایی که شرور هستند مبارزه کند.

انیمیشن فانتزی لوکا

انیمیشن فانتزی – کمدی لوکا با نام انگلیسی «Luca» در سال ۲۰۲۱ توسط آمریکا ساخته شده است. در این انیمیشن حس نوستالژیکی خاصی وجود دارد و به خوبی این حس به مخاطب منتقل می‌شود. سازنده برای ساخت این انیمیشن از دوران کودکی خودش در ایتالیا الهام گرفته است و همین موضوع باعث شده که توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. 

چکیده داستان لوکا

در ریورای ایتالیا شهر کوچکی به نام پوتوروسو قرار دارد. این انیمیشن، داستانی را در مورد سال ۱۹۵۰ روایت می‌کند. ساکنان این شهر در مورد هیولاهایی حرف می‌زنند که نشانه‌های آن را در شهر ساحلی دیده‌اند. آن‌ها نمی‌دانند که هیولاهای مورد نظر در شهر و در بین خودشان زندگی می‌کنند. این دو هیولا با نام لوکا و آلبرتو می‌خواهند در مسابقه‌ای که سالانه برگزار می‌شود شرکت کنند. در این بین اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد و مردم پی می‌برند که این دو چه کسانی هستند.

انیمیشن ابر قهرمانی و ماجراجویی خانواده آدامز ۲

یکی از انیمیشن‌های معروفی که نسخه دوم آن نیز ساخته شده، خانواده آدامز ۲ است. این انیمیشن محصول سال ۲۰۲۱ بوده و توسط کشور آمریکا تولید شده است. بعد از محبوبیت خانواده آدامز ۱، سازندگان بر آن شدند که نسخه دوم آن را نیز بسازند. محبوبیت این ژانر ماجرایی به حدی است که از روی آن فیلم سینمایی غیر انیمیشنی هم ساخته‌اند که توانسته جوایزی هم دریافت کند.

چکیده داستان خانواده آدامز ۲

باید بدانید که داستان این انیمیشن به عنوان دنباله نمونه آن که در سال ۲۰۱۹ تولید شده، ساخته شده است. خانواده آدامز در این انیمیشن درگیر ماجراهای جدیدی می‌شوند که هم ترسناک و هم کمدی است. ترکیب کمدی و ترس جذابیت خاصی به این انیمیشن داده است. در نسخه دوم، شخصیت‌های جدیدی وارد ماجرا می‌شوند که بهتر است بیشتر از این توضیح ندهیم و خودتان آن را تماشا کرده و لذت ببرید.

انیمیشن ماجراجویی کاگستر قفس حشرات

اگر به دنبال یک انیمیشن ماجراجویانه هستید، این انیمیشن ژاپنی هیجان‌انگیز را به شما توصیه می‌کنیم. ساخت این انیمیشن توسط نتفلیکس صورت گرفته است و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. به طوری که توانسته ۹۴ درصد رضایت مخاطبان ایرانی را به خود جلب کند. فصل اول این انیمه در دوازده قسمت منتشر شده است. کاگستر قفس حشرات در سال ۲۰۲۱ نیز به عنوان یکی از برترین انیمیشن‌ها شناخته شده است.

چکیده داستان کاگستر قفس حشرات

داستان این انیمه در ابتدا خیلی عاطفی به نظر می‌رسد و این‌گونه نمایش داده می‌شود که این داستان عاطفی پیچ و تاب‌هایی دارد. اما به دلیل نویسندگی حرفه‌ای، داستان به صورت خیلی جالب در مسیر هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد. داستان این انیمه مربوط به سال ۲۱۲۵ است که انسان‌ها به بیماری کاگستر مبتلا می‌شوند. وقتی افراد به این بیماری ابتلا پیدا می‌کنند به حشراتی هیولایی مانند تبدیل می‌شوند. برای نابودی این حشرات، نابودگ رانی وجود دارند. یکی از این نابود گران کیدو نام دارد. کیدو دختری را از حمله حشرات نجات می‌دهد و به او کمک می‌کند تا نزد مادرش برود. ماجراجویی در هر قسمت از این انیمه موج می‌زند و از دیدن آن خسته نمی‌شوید.

سخن پایانی

به طور کلی انیمیشن‌های فانتزی و ماجراجویی زیادی در دنیا و توسط کشورهای مختلفی ساخته شده‌اند که روایتگر اتفاقات جالب و هیجان‌انگیز هستند. حتی در انیمیشن‌های فانتزی نیز اتفاقات هیجان‌انگیز رخ می‌دهد و همین موضوع باعث میخکوب شدن مخاطب برای تماشای ادامه یک انیمیشن می‌شود. در این مقاله تعدادی از انیمه‌های فانتزی و ابر قهرمانی را معرفی کردیم که امیدواریم مفید واقع شده باشند.

 

بیشتر بدانید : اولین ابرقهرمان باحجاب و عرب در دنیای انیمیشن + عکس

بیشتر بدانید : انیمیشن فروزن 2 Frozen : داستان فیلم و تاریخ اکران + جدیدترین عکس ها

بیشتر بدانید : انیمیشن های جذاب هایائو میازاکی که باید حداقل یکبار ببینید! + عکس

بیشتر بدانید : 5 انیمیشن ارزشمند و آموزنده برای کودکان شما + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com