تقدیر از «پدر سینمای ایران» در روزگار خانه‌نشینی
سرانجام پس از چند دهه حضور درخشان و خاطره‌انگیز در تلویزیون، قرار است صداوسیما در قالب دومین جشنواره جام جم از او تقدیر کند. بی‌تردید بازی‌های ماندگارش در سریال‌هایی چون «هزاردستان»، «سلطان و شبان»، «سربداران» «پدرسالار» و... از یادمان نمی‌رود.
 
بی‌تردید بازی‌های ماندگارش در سریال‌هایی چون «هزاردستان» (شعبان استخوانی)، «سلطان و شبان» (خوابگزار اعظم)، «سربداران» (خواجه قشیری)، «گرگ‌ها» (قاضی)، «پدرسالار» (اسدالله) و بسیاری دیگر از آثار سینمایی و تلویزیونی هیچگاه از یادمان نمی‌رود.

او محمد علی کشاورز است که در سه عرصه‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون حضور موفقی داشته خود را به عنوان بازیگری توانا و موفق معرفی کرده و اجراهای جاودانی را به یادگار گداشته است.

سرانجام پس از چند دهه حضور درخشان و خاطره‌انگیز در تلویزیون، قرار است صداوسیما در قالب دومین جشنواره جام جم از او تقدیر کند.

محمد علی کشاورز در آستانه‌ی برگزاری مراسم نکوداشتش در جشنواره‌ی تلویزیونی جام‌جم، از احساسش گفت: تلویزیون را بیشتر دوست دارم؛ به خاطر اینکه سال‌ها در آن با کارگردانان و تهیه‌کنندگانی که الان بازنشسته شده‌اند، کار کرده‌ام.

او سپس خاطرنشان کرد: آقای ضرغامی نسبت به من محبت داشته است.

کشاورز در پاسخ به پرسشی درباره‌ی دلایل علاقه‌اش به تلویزیون، گفت: تلویزیون را بیشتر دوست دارم به خاطر اینکه سال‌ها در آن با کارگردانان و تهیه‌کنندگانی که الان بازنشسته شده‌اند، کار کرده‌ام اما در حال حاضر دیگر نمی‌توانم به دلیل مشکل پاهایم کار کنم و در خانه مشغول مطالعه هستم.

محمدعلی کشاورز در پایان صحبت‌هایش گفت: امیدوارم شما جوانان در راه فرهنگ و هنر این مملکت بکوشید و موفق باشید.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


 مطالب پیشنهادی:
درخشش‌های آدری هپبورن، یک هالیوودی نیکوکار
دولت آبادی بر بالین سعدی افشار
فیلم ترسناک «مامان» پیشتاز گیشه در آمریکا + جدول فروش فیلم‌ها
سالار عقیلی: با صد میلیون هم در سفره‌خانه نمی‌خوانم!
با بهترین بازیگران زن در 10 دوره تئاتر فجر آشنا شوید