ستارگانی که با گارسون‌ها ازدواج کردند + تصاویر
اینکه یک ستاره عاشق فردی از پایین ترین طبقه جامعه شود،‌ معمولا در افسانه های پریان رخ می دهد اما...
 
عاشق شدن در میان چهره های معروف موضوعی رایج است که دائما رخ می دهد . اما اینکه یک ستاره عاشق فردی از پایین ترین طبقه جامعه شود ،‌ معمولا در افسانه های پریان رخ می دهد .

چه بسا ستارگان معروفی که میلیونها نفر در سراسر جهان با چهره آنها آشنا هستند تنها در یک نگاه عاشق پیشخدمت یک رستوران می شوند و با زنی از طبقه اجتماعی پایین نامزد و ازدواج می کنند . چیزی که در فرهنگ ما و هر ملل دیگری به آن «شانس» نیز گفته می شود.

اما در میان ستارگان چه کسانی همسرانی با شغل پیش خدمتی اختیار کرده اند؟


«نیکلاس کیج» و «آلیس کیم»

«کیج» در سفری که به کره داشت در یک کتاب فروشی با  همسرش آشنا شد . «کیم» یک فروشنده معمولی در کتاب فروشی بود که کتاب های جدید را به مشتریان معرفی می کرد. این ملاقات غیر منتظره شانسی بزرگ برای «کیم» بود. چرا که «کیج» سرشناس پس از آشنایی با «کیم» او را به صرف «سوشی»  در یک رستوران دعوت کرد و چندی بعد با یک حلقه الماس (سال 2004) از او خواستگاری کرد. آنها فرزند اولشان را در سال 2005 به دنیا آوردند.


«مت دیمون» و «لوسیانا باروسو»

«مت» طی فیلمبرداری پروژه (Stuck on you) در میامی با کافه چی به نام «لوسیانا» آشنا شد. علاقه «مت» به «لوسیانا» تا حدی بود که هر روز پس از فیلمبرداری به کافه محل کار «لوسیانا» می رفت و این رابطه به ازدواج آنها در سال 2005 منجر شد.


«تایگر وود» و «جیمی گروبز»

این ماجرای عاشقانه همانند داستانهای قبلی آنقدر هم شادی آور نیست و «تایگر» در یک رستوران با «جیمی گروبز» آشنا شد و دل در گرو او نهاد . این آشنایی به ازدواج و زندگی سه ساله آنها منجر شد . البته «جیمی» تنها زنی نبود که «وود» با او رابطه داشت ولی تنها زن پیش خدمتی که او اختیار کرد.


«جورج کلونی» و «سارا لارسون»

از پیشخدمتی کافه تا نامزدی با ستاره هالیوود چقدر فاصله است؟ تنها دو کلمه «جورج کلونی»! پیر پسر جذاب هالیوود سارا را در یک کلوب شبانه حین سرو  نوشیدنی ملاقات کرد . سارا در آن زمان پیش خدمتی بیشتر نبود و به پیشنهاد جورج جواب مثبت داد. البته این کاری است که جورج مدام انجام می دهد ، هر چند با همه آنها رابطه کوتاهی دارد ولی همگی را در قلبش نگه می دارد!!!


«ادی مورفی» و «لارا لارو»

ژاپنیها معتقدند عشق و سوشی یکجا قرار دارند. «ادی مورفی» نیز در رستوران ژاپنی «سوشیا» در لس آنجلس با پیش خدمتی به نام «لارا» آشنا شد. تفاوت سنی 22 ساله آنها نیز مانعی در برابر رابطه آنها نشد.


«دیوید شویمر» و «زویی باکمن»

«دیوید» برای کارگردانی پروژه ای در سال 2007 راهی لندن شد و در رستورانی با پیش خدمتی که به میز آنها سرویس می داد آشنا شد. آشنایی دیوید و زویی پس از سه سال موجب ازدواج آنها شد اولین فرزند آنها سال 2011 متولد شد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:cinemakhabar.ir
 


 مطالب پیشنهادی:
«مهناز افشار» جایگزین همه «لاله»‌ها!
«باران کوثری» داور فیلم وزول فرانسه شد
طنز جشنواره؛ اون خانوم اون گوشه چیکار میکنه؟!
هجوم مردم برای تماشای یک فیلم ایرانی + عکس
عکس‌هایی از «نیوشا ضیغمی» و خواهرش