آل پاچينو بازيگر مطرح جهانی اعلام كرد در شغلش به دنبال تنوع است، اما هرگز به بازنشستگی فكر نمی‌كند گرچه مساله کهولت سن را درک می‌کند.
آل پاچینو گفت می‌توان احساس سیمون آكسلر شخصیت اصلی فیلم جدیدش «تحقیر» را كه او در نقشش ظاهر شده به خوبی بیان كند چون این شخصیت بازیگری را ترسیم می كند كه از این نگران است که قدرتش را از دست داده باشد و نتواند از فرصت هایی كه برای بازی ایجاد می‌شود، استفاده كند.

او گفت اصلا این همان دلیلی بود كه او پذیرفت تا در این فیلم بازی كند. آل پاچینو گفت: فكر می كنم در این نقش شانس بیشتری داشتم تا بتوانم آن را موثر ارایه كنم، چون این جهانی است كه من دركش كرده‌ام.

این بازیگر برنده اسكار در مصاحبه‌ای كه در هنگام اكران اولیه این فیلم و در فرش قرمز آن ترتیب داده شده بود با گفتن این حرف افزود: بازیگری، مخصوصا وقتی به طول همه مدتی باشد كه من به آن مشغول بوده‌ام، دیگر بخشی از طبیعت خودت می‌شود و دیگر حتی به ندرت به مسایل دیگر فكر می كنی.

این فیلم كه با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته فیلیپ راث در سال 2009 ساخته شده به كارگردانی بری لوینسون كارگردان برنده اسكار برای «مرد بارانی» ساخته شده و گرتا گرویگ نامزد گلدن گلوب بازیگر دیگر آن است.

آل پاچینیو 74 ساله گفت در این زمان دیگر مساله سن را درك می‌كند. او گفت: تفاوت را حس می كنی. دیگر نمی توانی به راحتی از روی این میز بلند شوی و روی آن یكی بنشینی. او افزود: شاید بخواهم اما نمی توانم.

بازیگر مشهور فیلم‌های به یاد ماندنی چون «پدر خوانده» و «بوی زن» كه برایش اسكار 1992 را به همراه داشت، گفت می‌داند هنوز نقش‌های بزرگی برای او وجود دارد، اما افزود نمی‌داند كه آنها فیلم بشوند یا نه. .. وی گفت: بازیگری می‌تواند به شكل‌های مختلفی ادامه پیدا كند.

پاچینو قرار است در تعطیلات آخر همین هفته (یكشنبه) با اركستر فیلادلفیا نمایشی از روخوانی شكسپیر را به صحنه ببرد. او گفت این هم یك نوع بازیگری و در شكل متفاوتی از آن است.

پاچینو قرار است پاییز 2015 با جدیدترین نمایشنامه دیوید ممت با عنوان «عروسك چینی» در برادوی به صحنه برود. با این حال او قرار نیست اجرای استاندارد هشت برنامه در یك هفته را در برنامه كاری‌اش داشته باشد. در این باره او گفت: هشت اجرا در هفته برای من خیلی زیاد است. خیلی وقت است این همه كار نمی‌كنم.

آل پاچینو قرار است در تلویزیون نیز به زودی ظاهر شود. وی كه برنده دو جایزه امی برای «تو نمی‌دانی جك» و «فرشتگان در آمریكا» است، می‌گوید در جستجوی سریال‌های اپیزودیك است كه در شبكه‌هایی چون نت فیكس یا آمازون پخش می‌شوند و روزهای پایانی زندگی ناپلئون در جزیره سنت هلن یكی از این سریال هاست كه او در آن بازی خواهد كرد.

او گفت: همیشه به نظرم روزهای پایانی زندگی او جالب بودند. حتی ماه پایانی زندگی ناپلئون. او گفت البته هنوز در حال گفتگو درباره این پروژه است اما كارگردانی مایكل رادفورد كه پاچینو پیش از این با او در فیلم «تاجر ونیزی» كار كرده بود، برایش جالب است.

پاچینو همچنین گفت پا به سن گذاشتن به او كمك كرده تا به شیوه‌ای دیگر به روابط خانوادگی نگاه كند. به ویژه وقتی او بزرگ شدن دوقلوهای 14 ساله‌اش – آنتون و اولیویا- را می بیند. او یك دختر 25 ساله نیز دارد.

او با اشاره به رابطه خودش با بچه‌هایی كه خیلی با او فاصله سنی دارند گفت زندگی تنوع زیادی دارد و بازیگر نیز دقیقا همین طور است. او گفت: دوست دارم جزئی از این تنوع باشم.

او گفت كار كردن با كامپیوتر و اینترنت موجب خلاقیت بیشتر در بچه‌هایش شده است. او در این باره چنین گفت: دختر من یك چیزهایی به من نشان داد و و گفت بابا ببین چی درست كردم. و او در واقع یك ویدیو درست كرده بود كه واقعا مرا به خنده انداخت و فیلمبرداری او هم خیلی جالب بود. او خودش آن را تدوین كرده بود و كنار هم گذاشته بود. این خیلی كار بزرگی است.

او با خنده درباره این كه آیا نسل دیگری از پاچینوها روی صحنه ظاهر می‌شوند؟ گفت استعداد زیادی در بچه‌هایش می‌بیند و عاشق این است. او با خنده اضافه كرد: چه كس دیگری می‌تواند میراث‌دار من باشد وقتی حسابی پیر شدم؟



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
همسر شهاب حسینی: از برخورد مردم خیلی اذیت میشوم
هفت بازیگری که سرطان را شکست دادند
تلویزیون ابراز علاقه یک روحانی را سانسور کرد!!
اکبرعبدی: مخاطب را به خوردن مرگ موش دعوت می کنیم!
واکنش پرویز پرستویی به حواشی اخیر