الناز حبیبی: قصه ازدواج بهار و لطیف جذاب است
الناز حبیبی بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت : داستان ازدواج لطیف و بهار و مشکلاتی که بر سر راهشان قرار می گیرد برای مخاطب جذاب است.

الناز حبیبی و مشکلات ازدواج لطیف و بهار

الناز حبیبی در گفت‌وگویی گفت: قصه «دردسرهای عظیم»، یک قصه همه‌گیر است و به همه آدم‌های آن خانه ربط دارد. به خاطر درگیری قصه با یک نفر آن هم لطیف است که بقیه وارد ماجرای آن می‌شوند.

حبیبی در پاسخ به اینکه تداخل پخش مسابقات والیبال با پخش این مجموعه باعث ریزش مخاطبان نشده است؟ اظهار کرد: «دردسرهای عظیم» دیده شده است و بیشتر هم دیده خواهد شد، نمی‌دانم اتفاقات عجیب و غریبی افتاده که برای خود ما هم عجیب است و کار به خوبی دیده می‌شود. سری اول این مجموعه را دوست داشتم با توجه به اینکه قصه نو و خوبی داشت. اما این قصه را بیشتر دوست دارم و بازتابی که در این چند روز داشته است خوب بوده است.


بازیگر نقش بهار در سریال «دردسرهای عظیم» با اشاره به اینکه سری دوم این مجموعه را بیشتر دوست دارد و برای مخاطب جذاب‌تر است، گفت: حتی با وجود همزمانی پخش والیبال و پخش نشدن چند قسمت از مجموعه، این سریال بازتاب خوبی داشته است. به نظر می‌رسد مخاطبان با این سریال درگیر شده‌اند و کار را می‌بینند.

وی درباره نقش خود نیز اظهار کرد: بهار یک دختر اجتماعی است که هم بیرون کار می‌کند و هم در خانه درگیر یکسری مسائل و مشکلات است که این مشکلات در قصه «دردسرهای عظیم» نشان داده می‌شود.

الناز حبیبی درباره بچه داستان‌هایی که در سری دوم «دردسرهای عظیم» به وجود آمده و موجب کش‌دار شدن قصه می‌شود، توضیح داد: «دردسرهای عظیم» قصه‌های زیادی ندارد. یک قصه است، قصه ازدواج بهار و لطیف و مشکلاتی که برای آن‌ها پیش می‌آید، ما قصه دیگری نداریم،  همه قصه‌ها، قصه لطیف است و دردسرهایش. حال این‌ دو می‌خواهند ازدواج کنند که مشکلاتی جلوی راهشان به وجود می‌آید.

وی علت اصلی حضورش در مجموعه «دردسرهای عظیم» را قصه خوب، کارگردانی خوب و همکاری خوب با مهران مهام، تهیه‌کننده کار عنوان کرد و گفت: البته این سریال بازیگران خوبی هم دارد. من از خدایم است در این مجموعه کار کنم چه برسد به اینکه سری دوم آن را بسازند.

بازیگر نقش بهار در مجموعه «دردسرهای عظیم» در عین حال یادآور شد: ما دوست داریم کارهای خوب بسازیم و مردم استقبال کنند. وقتی این همه استقبال می‌کنند من هم از خدایم است در این مجموعه کار کنم.

او سپس درباره گرایش تلویزیون به کارهای طنز در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: با توجه به اینکه مردم از کارهای طنز استقبال می‌کنند و خوب هم جواب می‌دهد، خوب است که کارهای طنز بیشتری ساخته شود.

الناز حبیبی در پایان گفت‌وگوی خود درباره‌ی بازخورد سریال‌های دیگر ماه رمضان از جمله «پایتخت» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» گفت: به همه کسانی که در این ایام تلاش کرده‌اند و کارهای دیگری ساخته‌اند خسته نباشید می‌گویم. همه کارها خوب است اما با توجه به اینکه سرکار هستیم و خیلی وقت نمی‌کنیم کارها را ببینیم نمی‌توانم بیشتر راجع‌به آن‌ها صحبت کنم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir