افسانه پاکرو:هنوز به جایگاهی که مد نظرم است نرسیده‌ام
افسانه‌ پاکرو: در ابتدای مسیر بازیگری قرار دارم و هنوز به آن جایگاهی که مد نظرم است نرسیده‌ام، شاید یکی از دلایل گزیده کاری من هم این موضوع است.

دلیل کم کاری افسانه پاکرو از دید خودش

افسانه‌ پاکرو بازیگر سینما در گفتگویی؛ در خصوص کم کاری‌اش در این عرصه گفت: هنرمند به خصوص بازیگر در یک مقطع زمانی تمایل دارد که در معرض دید عموم باشد و همه از او حرف بزنند شاید این موضوع در ابتدا دلچسب باشد و بتوان با آن کنار آمد اما بعد از مدتی به ضرر شما ختم می‌شود به نحوی که باعث آزار و اذیت شما می شود.

وی افزود: اما با تمام سختی‌ها و ناملایمات، بازیگری دنیای شیرین و خوبی است، البته اگر با اخلاق حرفه‌ای و درست با آن برخورد کنید. خود من از ابتدای ورود به عرصه بازیگری زیاد تمایل نداشتم که در مراسم و مکان‌هایی که هنرمندان تجمع می‌کنند حضور پیدا کنم نه به این خاطر که غرور را در این زمینه سر لوحه کار قرار دهم بلکه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شخصی خودم دلیل حضور نیافتن من بود.

پاکرو ادامه داد: دلیل اصلی کم کاری من گزیده کاری است که مد نظر قرار دادم و سعی می‌کنم هر کاری را قبول نکنم.

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که در یک مقطع زمانی خوب ظهور کردید و چرا به یکباره کم رنگ شدید؟ گفت: من هم مثل بقیه بازیگران که در یک مقطع زمانی و در یک پروژه به سینما معرفی می‌شوند معرفی شدم و اتفاق خارق‌العاده‌ای نیفتاد، نقش خوبی به من واگذار شد من هم سعی کردم آن را به خوبی ارائه دهم.

وی افزود: اتفاقاً در ابتدای مسیر بازیگری قرار دارم و هنوز به آن جایگاهی که مد نظرم است نرسیده‌ام، شاید یکی از دلایل گزیده کاری من هم این موضوع است.

پاکرو بیان کرد: در چند دوره زمانی در فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی پیشنهاداتی داشتم که همه‌ی آن‌ها را رد کردم و کسانی که به جای من بازی کردند به پیشرفت کاری آن‌ها کمک زیادی شد، کارهایی که کارگردان‌های بزرگی پشت آن بودند شاید رد کردن آن نقش‌ها به هر دلیلی خیر و صلاح من بوده که باید نه می‌گفتم.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به زندگی عادی خود ادامه می‌دهم اما پیشنهاداتی دارم که اگر هر کدام از آن‌ها را مناسب برای رسیدن به اوج بازیگری‌ام دانستم، قبول کنم.

گفتنی است؛ افسانه پاکرو که شهرت خود را از سریال رسم عاشقی به دست آورد در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دیگری چون «محکومین بهشت»، «پیدا و پنهان»، «رسم عاشقی»، «رویای خیس»، «محاکمه»، «زندگی شیرین»، «شیر عسل» و ... حضور داشته که در زمان خود توانست طرفدارهای زیاد را جذب کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir