عبدالرضا اکبری می خواهد کارگردان شود!
عبدالرضا اکبری از کم شدن آثار تولیدی تلویزیونی سخن گفت و بیان کرد که این روزها ظاهرا کارها نوبتی است و ما فعلا در نوبت هستیم.

گله عبدالرضا اکبری از نوبتی شدن فیلم ها

عبدالرضا اکبری در گفتگویی از علاقه اش برای کارگردانی فیلم و سریال گفت و بیان کرد: اگر موقعیتی برای کارگردانی پیش بیاید به این موضوع فکر می کنم و در حال حاضر انگیزه بیشتری برای کار در این حوزه دارم.

وی ادامه داد: خوب است که آدم بتواند خودش را در حوزه های گوناگون آزمایش کند مخصوصا در حال حاضر که فیلمنامه های خوبی وجود ندارد و شخصیت های نمایشی ضعیف هستند.

بازیگر سریال «مزد ترس» درباره علاقه اش به تجربه کارگردانی عنوان کرد: زمانی که من کارم را در حوزه تئاتر شروع کردم علاوه بر بازی گاهی به کارگردانی هم مشغول می شدم و نقش ها و فعالیت ها را به شکل گروهی تقسیم می کردیم اما به تدریج که در مسیر بازیگری افتادم از حوزه کارگردانی هم دور شدم. زمانی هم بعضی از برنامه ها و آیتم های نمایشی را کارگردانی می کردم و بنابراین از این عرصه چندان دور نیستم.

اکبری با اشاره به کارگردانی در حوزه سینما یادآور شد: در سینما مسایل نسبت به کارگردانی تئاتر فنی تر می شود و دکوپاژ جای میزانسن را می گیرد و چون من سال ها در تلویزیون و سینما کار می کنم با دوربین و دیگر مسایل فنی آشنایی زیادی دارم بنابراین می توانم در این حوزه کار کنم.

بازیگر سریال «بوی غریب پاییز» درباره اینکه فیلمنامه ای برای کارگردانی دارد یا خیر؟ نیز گفت: برای کارگردانی چه در حوزه سینما و چه در حوزه تلویزیون ابتدا باید جایی را پیدا کنید که شما را از نظر مادی و معنوی حمایت کند. درحالیکه این حمایت وجود ندارد و ما باید دایما بنشینیم تا کسی ما را برای بازی دعوت کند و من در حال حاضر دو فیلمنامه دارم که منتظرم تصویب شوند.

وی که این روزها در حوزه تلویزیون کم کار است، گفت: آخرین بار سال گذشته در سریالی به مناسبت ماه مبارک رمضان بازی کردم و فعلا هم کارهای تولیدی کم هستند و هم دعوت به کارها کاهش یافته است.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: امیدواریم انتخاب نقش ها برای آثار به گونه ای باشد که به همه کار برسد. همه کسانیکه عضو خانواده سینما و تلویزیون هستند باید مشغول به کار شوند اما ظاهرا کارها این روزها نوبتی است و ما فعلا در نوبت هستیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnew.com