گفتگو با نگار عابدی, بازیگر سریال فریدون جیرانی
نگار عابدی - بازیگر سریال در حال پخش «تعبیر وارونه یک رویا» - حضورش در این سریال جاسوسی را متفاوت‌تر از سایر کارهایش معرفی کرد و گفت:همیشه به عنوان بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون دوست داشتم در نقش هایم متفاوت باشم؛ چراکه از متفاوت بودن لذت می‌برم.

بازیگر تعبیر وارونه یک رویا

بازیگر نقش «ناهید» در سریال فریدون جیرانی در گفت‌وگویی با بیان اینکه ایفای این نقش برایش جذابیت داشت، خاطرنشان کرد: وقتی فیلمنامه «تعبیر وارونه یک رویا» را خواندم هم داستان برایم جذاب بود و هم نقشی که قرار بود ایفا کنم را دوست داشتم. در کل از همان ابتدا که وارد عرصه بازیگری شدم به متفاوت بودن علاقه داشتم و هیچ وقت دوست نداشتم در یک ژانر کاری بمانم و دلم می‌خواست همه ژانرها را تجربه کنم؛ البته در ابتدا که وارد کار تصویر شدم از متفاوت بودن کمی ترس داشتم که مبادا در دل مخاطب جا نیفتم ولی خدا را شکر تجربه‌هایی که در سریال‌های مختلف مثل «دودکش»، «شمعدونی»‌، «گاهی به پشت سر نگاه کن» و ... داشتم خوب بود‌.

این بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون سپس اظهار کرد:‌ دوست داشتم بعد از سریال‌های طنز «دودکش» و «شمعدونی» که البته در هر دوی آنها متفاوت‌ بودم، بازهم تجربه متفاوت‌تری را داشته باشم تا اینکه در سریال درام «گاهی به پشت سرنگاه کن» حضور پیدا کردم که ماه رمضان به روی آنتن رفت، البته با وجودی که در این سریال حضور کمرنگی داشتم اما بازهم نقشم متفاوت بود.

 

نگار عابدی و فریدون جیرانی

نگار عابدی و فریدون جیرانی

وی همچنین به شخصیت ناهید در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» اشاره کرد و گفت: شخصیت ناهید که در این سریال، همسر آقای فرهاد قائمیان است، یک خانم با شخصیت و به قول معروف با خانواده‌ی استخوان‌دار است که از کودکی در ناز و نعمت و در یک خانواده فرهیخته بزرگ شده است. ناهید سوپروایزر یک بیمارستان است که یک زندگی موفق در کنار همسرش دارد اما در پی داستان یک‌دفعه با مشکلات عجیبی که مربوط به ترور همسرش و دیگر ماجراهاست، دست و پنجه نرم می‌کند و به خاطر یکسری اتفاقات در داستان شوکه می‌شود.

 

این بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون در ادامه به داستان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» و لزوم پرداخت به چنین داستان‌هایی در سریال‌سازی اشاره کرد.

او در این زمینه بیان کرد: داستان‌های جاسوسی و شبیه آن که بیشتر موضوعات روز کشور هستند، به نظرم برای سریال‌سازی جذابیت دارند؛ چراکه از نوع داستان‌های پلیسی هستند. به نظرم این هوشمندی آقای جیرانی بود که به سراغ چنین سوژه‌ای رفت. در حال حاضر که سریال تازه شروع به پخش‌ شده است نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد و درصد مخاطبان را بررسی کرد اما فکر می‌کنم چنین موضوعاتی برای مردم جذابیت داشته باشد.

بازیگر سریال فریدون جیرانی گفت: نقش ناهید از نقش‌های ثابت سریال «تعبیر وارونه یک رویا» است که فکر می‌کنم در 18 الی 19 قسمت کامل داستان حضور دارد.

عابدی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به همکاری‌ با فریدون جیرانی اشاره کرد و گفت: پیش از این حدود دو سال پیش یک تله‌فیلم با عنوان «داستان عوضی» با آقای جیرانی کار کردم، به همین خاطر با روحیاتش کاملا آشنا هستم. به نظرم آقای جیرانی یک نام آشنا برای هنرمندان و مردم است که تجربه‌های بالا و کارهای درخشانی را تا به حال در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است، بنابراین حضور در کارهای وی برای هر هنرمندی یک تجربه خوب است. یکی از حُسن‌هایی که کارهای آقای جیرانی دارد این است که کارهایش همیشه دکوپاژهای عالی دارد و به همین خاطر است که همیشه فیلم و سریال‌هایش پرطرفدار بوده است.

بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در پایان گفت‌وگوی خود درباره کارهای جدیدش نیز اعلام کرد: بازی‌ام به تازگی در سریال آقای جیرانی تمام شده است و فعلا کار جدیدی برای تلویزیون ندارم. فعلا مدتی است که به حوزه تئاتر بازگشته‌ام. در حال حاضر هم مشغول تمرین تئاتر آقای حسین کیانی هستم که قرار است در نیمه شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir