جواد عزتی: بابا اِتی برایم ترسناک بود!!
جواد عزتی می‌گوید که وقتی پیشنهاد ایفای نقش «بابا اِتی» را در مجموعه «قهوه تلخ» به او داده‌اند، این نقش در نگاه اول برایش ترسناک بوده است.

نظر جواد عزتی درباره بابا اتی

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی درباره پرونده‌ی کاری‌اش در سینما و تلویزیون صحبت کرده و حرف‌های خواندنی زده است.

او درباره همکاری‌اش با مهران مدیری در مجموعه‌ی «قهوه تلخ» گفته: «برای من خیلی ترسناك بود. چون هم نقش جدی كار می‌كردم و هم در كنارش كمدی كار می‌كردم و اصلاً برای این نقش دودل بودم و سه چهار مرتبه رفتم و آمدم تا پذیرفتم.»

او از گریم سنگین این نقش به‌عنوان یکی از دلایلی نام‌برده که باعث شده، پیشنهاد مدیری را بپذیرد؛ گفت:  «یكی از دلایلی كه قبول كردم همان گریم سنگین بود، برای اینكه از خودم دور بود و كار فانتزی بود و كار فانتزی تعریف خاص خودش را دارد. من یادم است همزمان كه قهوه تلخ را قرارداد بستم سرزمین كهن كمال تبریزی را هم قرارداد بستم و دو سال سرِ كار كمال تبریزی بودم و سه سال هم قهوه تلخ طول كشید. همان زمان طلا و مس را هم کارکردم. در ابتدا برای من خیلی ترسناك بود. برای همین گریم را دوست داشتم حتماً باشد و تماشاچی حس نكند جواد عزتی می‌بیند اما خیلی مورد اقبال قرار گرفت.»

15-8-13-151658unnamed_3.jpg

جواد عزتی

 

عزتی بابیان این مطلب که تنوع كارگردانی و آدم‌هایی كه با آن‌ها کارکرده زیاد است، درباره تجربه کار با مهران مدیری گفته: «من 17-18 سال است در این كار هستم. جنس كمدی فانتزی در ایران خیلی زیاد کارشده، ولی شاید آدم‌هایی كه فانتزی كار كنند و تماشاچی از آن‌ها بپذیرد یكی دو نفر بیشتر نباشند. آن جنس را فقط از مهران مدیری می‌پذیرند. ولی علت اینكه خودم پذیرفتم این بود كه باید حتماً فانتزی و این مدل كار را تجربه می‌كردم و چه‌بهتر كه با بهترین كارگردان در این زمینه کارکردم.»

او در مورد سرنوشت مجموعه‌ی «قهوه تلخ» هم گفته: «وجدان ما راحت است كه تا قسمت آخر بازی كردیم و كار را تحویل دادیم و اگر پخش نشده به تهیه‌كننده و پخش‌كننده مربوط می‌شود.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : تماشاگران امروز