تنها بازیگر سریال تعبیر وارونه یک رویا که در دو نقش بازی می‎کند
نیما نادری بازیگر «تعبیر وارونه یک رویا» بیان کرد که تنها بازیگری است که در این سریال دو نقش را بر عهده دارد و در قسمت های آینده حضورش در اثر بیشتر می شود.

نیما نادری، بازیگر جوان «تعبیر وارونه یک رویا»

نیما نادری بازیگر مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی که این شب‌ها از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود گفت: یک سال قبل بعد از تماسی که از طرف فریدون جیرانی با من صورت گرفت به دفتر سیدکمال طباطبایی تهیه کننده سریال رفتم و پس از ملاقات با کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» برای بازی در این اثر انتخاب شدم.

وی با اشاره به این که در این سریال در دو نقش بازی می کند، بیان کرد: سیاوش مشرقی که همان جوان بازیگر تاتر است و سعید برازنده از نخبگان سازمان انرژی اتمی دو شخصیت موازی هستند که در این سریال آن دو را بازی کردم.

کارگردان نمایش «یوبیتسومه» افزود: سیاوش مشرقی بازیگر تئاتر است که در ادامه دلباخته دختر ناصر ملک (امیر جعفری) یکی از ماموران نیروهای امنیتی می شود که بر حسب وظیفه، مسئولیت مهمی در جهت حفظ امنیت ملی به او واگذار می شود و سعید برازنده هم از مهندسان سازمان انرژی اتمی است و به لحاظ داستانی مسئولیتی که بر عهده اوست و خطری که از جانب شاخه های ترور موساد او را تهدید می کند، بازی این نقش را برای من دلپذیر کرد. من تنها بازیگری هستم که در این سریال در دو نقش بازی کردم و امیدوارم توانسته باشم در هر دو نقش خوب ظاهر شوم.

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا»

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا»

وی که چهارمین تجربه بازیگری خود را در عرصه تلویزیون دارد، تصریح کرد: سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی، فیلم ویدیویی «تو خورشید، ماه من» به کارگردانی محرم زینال زاده و فیلم تلویزیونی «رقص در آتش» به کارگردانی محرم زینال زاده از کارهای قبلی من است.

نادری با اشاره به این که در قسمت های آینده حضورش در سریال بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: ما به هر ترتیب باید ماجراهایی را که در مسیر دستیابی به انرژی هسته ای و بومی شدن بسیاری از مسایل مربوط به آن در کشور رخ داد از طریق ساخت سریال ها و فیلم های سینمایی به مردم نشان دهیم همانگونه که در خیلی از کشورهای دنیا این اتفاق می افتد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر با بیان اینکه نباید به این سریال به چشم یک کار سفارشی دولتی نگاه کرد، یادآور شد: باید تولید این گونه آثار با مضامین امنیتی و سیاسی در سیما و سینما افزایش یابد. اگر نگاهی به تولیدات سینمایی خیلی از کشورها بیاندازیم، می بینیم که چه تعداد فیلم در ژانر سیاسی و در جهت حفظ و صیانت منافع کشورشان تولید می کنند. این رویه کاملا طبیعی است و امیدوارم منتقدان نسبت به تولید اینگونه آثار به اصطلاح گارد نگیرند و با دید مثبت به آنها نگاه کنند.

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک است که پخش آن از سوم مرداد آغاز شده و از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲ از این شبکه روی آنتن می رود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com