بغض خانم بازیگر شکسته شد!
صدیقه کیانفر در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: امیدوارم فراموش نشوم و بتوانم عاشقانه در بازیگری فعالیت کنم.

صدیقه کیانفر: من را فراموش کرده اند

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه هنر در گفتگو یی؛ در خصوص کم‌کاری خود در سال‌های اخیر در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: احساس می کنم مرا فراموش کرده‌اند و این موضوع مرا عذاب می‌دهد. من هنوز سرپا هستم و توانایی حفظ کردن دیالوگ‌ها را دارم اما نمی‌دانم چرا برخی دوستان من و تجربه کاریم را از یاد برده‌اند.

کیانفر با اشاره به اینکه فعالیت در رادیو و تلویزیون را عاشقانه دوست دارد، افزود: برای من کار در رادیو یا تلویزیون فرقی ندارد، هر دو حیطه را دوست دارم و سعی می‌کنم احساساتم در بازیگری پشت میکروفن رادیو و جلو دوربین تلویزیون به اندازه باشد.

وی در خصوص راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: هر کسی با عشق و ایثار کار کند، ماندگار خواهد شد. من در این سال‌ها سعی کردم با صداقت و عشق فعالیت کنم و چشمداشت مادی به این حیطه نداشته باشم.

بازیگر «خوب، بد، زشت» در مورد تأکید تحصیلات آکادمیک بر موفقیت بازیگران گفت: به نظر من تحصیلات اهمیت چندانی ندارد. اگر یک بازیگر سواد کمی داشته باشد اما کار خود را بلد باشد، به طور حتم موفق خواهد شد و مردم هم او را به عنوان یک بازیگر موفق می‌پذیرند.

کیانفر در خصوص صداسازی و تقلید در بازیگری بیان کرد: در بازیگری رادیو کمتر شاهد تقلیدکردن بودم اما گاه در سینما و تلویزیون می‌بینم که برخی از بازیگران می‌خواهند «محمد‌رضا فروتن» باشند، در حالی که این کار شدنی نیست و هر کسی جایگاه خود را در این حیطه دارد. هیچ کس نمی‌تواند «فرهنگ مهر‌پرور» یا «ژاله علو» باشد.

وی در توصیه‌ای به جوانان علاقه‌مند بازیگری گفت: جوانان علاقه‌مند به بازیگری باید با علاقه و مطالعه وارد این حیطه شوند و این را بدانند ماندگاری در بازیگری راحت نیست و آن‌ها باید بتوانند مردم را راضی نگه دارند.

کیانفر در پایان عنوان کرد: امیدوارم فراموش نشوم و بتوانم عاشقانه در بازیگری فعالیت کنم.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir