گلایه رضا رویگری از تلویزیون!
رضا رویگری: وضعیت تلویزیون بسیار ناگوار است و به شخصه به جز فوتبال برنامه های دیگر تلویزیون را نمی بینم و این در حالیست كه اگر سریال ها قوی باشد، من مدیوم تلویزیون را برای تماشا و حضور كاری ترجیح می دهم.

گفتگو با بازیگر سریال "تنهایی لیلا"

رضا رویگری بازیگر با تجربه تلویزیون و سینما درمجموعه های تلویزیونی به یاد ماندنی همچون«محله برو بیا»،«محله بهداشت»،«خورشید شب»،«پول كثیف»و«به كجا چنین شتابان» ایفای نقش كرده است.

وی در حال حاضر بازیگر سریال در حال پخش «تنهایی لیلا» به كارگردانی محمد حسین لطیفی است.او پیش از این سریال در مجموعه «شاهگوش» كه از شبكه نمایش خانگی پخش می شد،بازی كرده است.وی طی سال های اخیر در تله‌فیلم های بسیاری بازی كرده است.

او درباره فعالیت های اخیرش می گوید:«این روزها مشغول بازی در بخش نهایی سریال «تنهایی لیلا» هستم.این سریال مخاطب های زیادی را به خود جلب كرده است و علت این صحبت من حضورم در دو سكانس كوتاه این سریال نیست، بلكه طی این چند وقت اخیر شاهد توجه مخاطبان تلویزیون به این مجموعه بوده ام».

وی درباره فعالیت های سینمایی اخیرش توضیح می دهد:« آخرین فیلم سینمایی كه من در آن حضور داشته‌ام،«پشت در خبری نیست» به كارگردانی خانم شبنم عرفی‌نژاد بوده كه چند سالی از پایان فیلمبرداری گذشته و متأسفانه هنوز اكران نشده است». وی در پایان می افزاید:«وضعیت تلویزیون بسیار ناگوار است و به شخصه به جز فوتبال برنامه های دیگر تلویزیون را نمی بینم و این در حالیست كه اگر سریال ها قوی باشد، من مدیوم تلویزیون را برای تماشا و حضور كاری ترجیح می دهم.

اگر سریال قصه خوب داشته باشد، قطعاً مردم مثل گذشته جذب آن می شوند. در بین بازیگران و كارگردان های جدید و تازه وارد هیچ نكته درخشانی نمی بینم و نظر من و دیگر همكاران بی فایده است و كسی توجهی نمی كند».


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir