از مهراوه شریفی نیا چه خبر؟
مهراوه شریفی نیا در حال حاضر روزهای پایانی تصویربرداری سریال «کیمیا» را پشت سر می گذارد و او بازیگر نقش اصلی سریال«کیمیا»ست.

فعالیت هنری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بازیگری که از کودکی تا کنون در فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیاری از جمله « دزد عروسک ها» ،«امام علی»،«روز حسرت»و«خداحافظ بچه» ایفای نقش کرده است.

او در حال حاضر روزهای پایانی تصویربرداری سریال «کیمیا» را پشت سر می گذارد و او بازیگر نقش اصلی سریال«کیمیا»ست.

او درباره فعالیت اخیرش به بانی فیلم می گوید: «تصویربرداری سریال «کیمیا» و بازی من در این مجموعه تا دو ماه دیگر ادامه دارد. در حال حاضر به تصویربرداری بخش های آبادان و تهران باقی مانده است. پیش از این تمام گروه در گرجستان مشغول تصویربرداری بودیم و البته من حدود 3 هفته و سایر گروه حدود 5 هفته در گرجستان بودیم و واقعا گروه ما در طول این دو سال بسیار همدل در کنار هم فعالیت کرده اند».

وی در ادامه می افزاید:«در حوزه سینما دو فیلم سینمایی«قصه عشق پدرم» به کارگردانی آقای ورزی و فیلم سینمایی «پشت در خبری نیست» به کارگردانی شبنم عرفی نژاد بازی کرده ام و هنوز اکران نشده اند. در حوزه تئاتر هم بعضی پیشنهاد ها را بسیار دوست داشته ام، اما در طول این دو سال آنقدر مشغول سریال«کیمیا» بوده ام که فرصت برای حضوردر هیچ حوزه ای باقی نمانده است».

وی در پایان توضیح میدهد:«از سریال های در حال پخش چند قسمت از«تنهایی لیلا« را دیده ام و مثل سایر آثار آقای لطیفی این سریال را هم دوست دارم. دوست دارم در آخر اشاره کنم ،از جمله تجربه های خوب من از همکاری در سریال «کیمیا»، بازی در کنار مادرم در نقش مادر و دختر بوده است».


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :banifilm.ir