ملکه رنجبر: زمان رفتنم از این دنیا فرا رسیده!
ملکه رنجبر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‎وگویی؛ با اشاره به اینکه حال جسمانی خوبی ندارد، اظهار داشت: این روزها با پرستارم زندگی می‌کنم و حال خوبی هم ندارم، توانایی راه رفتن را از دست داده‌ام و دیگر زمان رفتنم از این دنیا فرا رسیده است.

ملکه رنجبر حال و روز خوبی ندارد

رنجبر در خصوص فعالیت‌های هنری اخیر خود بیان کرد: توانایی کار کردن را ندارم. چندین پیشنهاد بازیگری داشتم که به دلیل اوضاع بد جسمانی‌ام نتوانستم قبول کنم.

رنجبر در مورد «زیر آسمان شهر» عنوان کرد: این سریال خیلی موفق بود و آنقدر در دل مردم جا شد که هنوز هم مردم وقتی مرا می‌بینند محتاج خانم صدایم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خاطرات شیرین بسیاری از «زیر آسمان شهر» دارم به یاد دارم وقتی به مکان فیلمبرداری می‌رفتم مردم برایم هدیه می‌آوردند و بسیاری از طرفداران این سریال از ژاپن و آمریکا به من زنگ می‌زدند و تشکر می‌کردند.

بازیگر «زیر آسمان شهر» در مورد تاثیر تحصیلات آکادمیک بر موفقیت بازیگران گفت: اگر کسی با تحصیلات وارد عرصه هنر شود، بسیار موفق خواهد بود و می‌تواند با سواد و اطلاعات بیشتری در این حرفه فعالیت کند.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمند باید با مردم مهربان باشد، مطرح کرد: انسانیت و محبت به مردم از رازهای ماندگاری هنرمندان در این عرصه است. یک هنرمند باید با رفتار خوب و پسندیده پاسخگوی لطف و مهر مردم باشد.

بازیگر «پسر آدم، دختر حوا» در مورد بازیگری نسل جدید گفت: در حال حاضر بازیگران بسیاری در این عرصه فعالیت می‌کنند اما با شهامت می‌گویم که هیچ کس نمی‌تواند جای هنرمندان گذشته را بگیرد. بازیگران هم نسل من با تلاش و سختی‌های بسیار فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: ما آن موقع روزی چهار سانس در تئاتر بازی می‌کردیم که در سانس‌های آخر از شدت خستگی گریه‌مان می‌گرفت.

 

رنجبر در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: جوانان به بازیگری بعنوان یک شغل نگاه نکنند، چون وقتی به سن من برسند باید گرسنگی بکشند. من در حال حاضر با حقوق ماهیانه 120 هزار تومان که از وزارت ارشاد می‌گیرم زندگی‌ام را می‌گذرانم. این روزها با پرستارم زندگی می‌کنم و حال خوبی هم ندارم، توانایی راه رفتن را از دست داده‌ام و دیگر زمان رفتنم از این دنیا فرا رسیده است.

رنجبر در پایان گفت: هیئت مدیره خانه سینما به دیدن من آمدند و «قالیباف» شهردار تهران نیز برایم لوح سپاس و سکه فرستاند. همه مدارک هنری خودم و پدرم را به موزه سینما داده‌ام و امیدوارم جوانان همیشه موفق باشند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir