بازیگر نقش عبدالمطلب گفت: مطمئنم همه از فیلم محمد(ص) لذت می‎برند
تمام لحظات بازی در نقش عبدالمطلب در فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» دلنشین بود، به نحوی که حاضرم دوباره و از ابتدا تکرار شود.

علیرضا شجاع نوری در فیلم محمد رسول الله

علیرضا شجاع‌نوری در گفتگویی؛ در خصوص حسش نسبت به نقش و همکاری خود با پروژه «محمد رسول‌الله» گفت: حس و حال بازی در نقش عبدالمطلب بسیار دلنشین، خوب و عاشقانه بود. در واقع من در این مدت کلمه واقعی عشق را تجربه کردم و سر خوش و مست بودم.


علیرضا شجاع نوری و مهدی پاکدل در فیلم محمد رسول اللهعلیرضا شجاع نوری و مهدی پاکدل در فیلم محمد رسول الله

 

وی در مورد سختی کار بیان کرد: من به نوبه خود سختی را به یاد ندارم و واقعاً تمام لحظات دلنشین بود، به نحوی که حاضرم دوباره و از ابتدا تکرار شود.

وی در پاسخ به این سؤال که برای اینکه نقش را باور‌پذیر‌تر کنید چه چیزهایی را مطالعه و چه المانهایی به خودتان اضافه کردید، اظهار داشت: در درجه اول خودم را تسلیم کردم. بالاخره ما سال‌ها با این باور زندگی کردیم، از ته دل بازی کردم و سعی کردم با نقش زندگی کنم. یک سری اطلاعات فرمولی در مغزم داشتم که با حسم در مغزم ترکیب شد و نتیجه کار آن شد که می‌بینید.


علیرضا شجاع نوری در فیلم محمد رسول اللهعلیرضا شجاع نوری در فیلم محمد رسول الله


 

شجاع‌نوری بیان کرد: به واسطه این فیلم و بازی در آن چیزهای زیادی به زندگی من اضافه شد که همه آن‌ها خصوصی است و متعلق به شخص خودم است.


عکس علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب

 عکس علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب

این بازیگر تصریح کرد: فیلم «محمد رسول الله» را نباید سطحی و ساده دید و برای یکدیگر تعریف کرد. این فیلم آن چنان پر محتوا و پربار است که برای مورخین، روشنفکران، هنرمندان و سینما‌گران هیچ‌گونه شیفتگی در پی نخواهد داشت. این فیلم برای تمام انسان‌هایی که بدون پیش قضاوت بخواهند فیلم را ببینند، حرف‌های زیادی دارد. کسانی که با دلشان بروند و فیلم را تماشا کنند، لذت خواهند برد و من مطمئن هستم که عامه مردم جهان با این فیلم ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir