بی‌تعارف خودم را بازیگر خوبی نمی‌دانم
سام قریبیان فیلمنامه نویس، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و بازیگر نقش شایان «تنهایی لیلا» نکاتی را در خصوص «عالیجناب» و بازیگری خودش گفت.

مصاحبه با بازیگر سریال تنهایی لیلا

سام قریبیان فیلمنامه نویس، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگویی؛ گفت: در سینما و تلویزیون همیشه دو حوزه‌ای که در آن تحصیلات آکادمیک ندارم به من پیشنهاد می‌شود و آن هم بازیگری و فیلم‌نامه‌نویسی است. رشته تحصیلی من کارگردانی است.

وی افزود: بر اساس معیارهایی که برای بازیگری خوب وجود دارد من بی‌تعارف خودم را بازیگر خوبی نمی‌دانم. اصلا به دنبال بازیگری نیستم و در سینما به دنبال کارگردانی که رشته خودم است می‌روم.

قریبیان در خصوص آخرین وضعیت سریال «عالیجناب» گفت: این مجموعه در مرحله پیش تولید است و برای تکمیل گروه آهسته کار را جلو می‌بریم. چون فصل پاییز تقریبا اکثریت عوامل سینما مشغول کار هستند باید برای جمع کردن عوامل مورد نظرمان صبر کنیم و با زمانی که این پروژه به خود اختصاص می‌دهد فکر می‌کنم تمام پاییز را درگیر «عالیجناب» باشیم.

این کارگردان در خصوص اینکه در جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: با زمانی که «عالیجناب» از گروه می‌گیرد فکر نمی‌کنم برای حضور در جشنواره فیلم را آماده و ارسال کنم. ولی سال گذشته هم که در جشنواره فجر نبودیم اتفاق خاصی هم نیفتاد.

وی هم چنین اظهار داشت: من «عالیجناب» را سینمایی ساختم چون یک فیلمسازی بلدم و آن هم سینمایی است، اما تهیه‌کننده تصمیم گرفته در 6 قسمت و در پخش خانگی فیلم را توزیع کند. عالیجناب حاصل 70، 80 روز کار عوامل است که از این لحاظ مثل پروژه‌ها سینمایی تولید خواهد شد. فیلم پس از طی مراحل فنی توزیع خواهد شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir