نارضایتی خانم بازیگر از سریال های تلویزیون!
پردیس افکاری معتقد است مردم شبکه آی فیلم را به خاطر سریال هایی که از گذشته پخش می‌کند بیشتر دوست دارند.

گفتگو با پردیس افکاری

پردیس افکاری درباره دلایل اینکه سال‌هاست فعالیتی در تلویزیون ندارد گفت: وضعیت امروز تلویزیون و سینما خوب نیست و می توان گفت رو به ویرانی است در چنین شرایطی ترجیح می دهم نباشم و به کارهای دیگر مشغول شوم. این روزها با نمایش «مرگ در می زند» به کارگردانی محمد نجفی روی صحنه تماشاخانه «سه نقطه» هستم و به نظرم در حال حاضر تئاتر فضای بهتری دارد.

وی افزود: حل و فصل اتفاقاتی که برای تلویزیون رخ داده خارج از توان بازیگران است و تنها به دست مدیران شبکه‌ها و تهیه کنندگان حل می شود. وقتی سریال سازان ترجیح می دهند از اقوام و دوستان خود در کارشان استفاده کنند تا هزینه کار را پایین آورده و کیفیت را ندیده بگیرند از دست هیچ بازیگری کاری بر نمی آید.

افکاری درباره رویکردهای مدیران جدید تلویزیون اظهار کرد: به نظر من تفاوتی با دوره قبل نداریم. ما سال‌هاست که از نقطه اوج و جایگاه واقعی تلویزیون فاصله گرفتیم. اگر سیر تلویزیون را از دهه هفتاد تا امروز نگاه کنید می بینید هر چه عقب تر می رویم همه چیز بهتر بوده است. آثار دهه ۷۰ و بعد از آن  اوایل دهه هشتاد حرفی برای گفتن داشتند اما از ابتدای دهه ۹۰ کارهای درخوری را شاهد نبوده‌ایم.

 

این بازیگر در پایان بیان کرد: الان من و دوستانم در امر بازیگری و مردم به عنوان مخاطب بیشتر سریال های قدیمی شبکه آی فیلم را نگاه می کنیم و بیننده های تلویزیون اغلب طرفدار این شبکه هستند چون یاد دورانی می افتند که سریال ها دیدنی بودند. امروز شرایط برای همه روشن است و امیدوارم آینده تلویزیون بهتر از امروزش باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com