ننه علی مسعودی برای فینال به خندوانه می آید!
علی رضا مسعودی کمدینی که در میان برترین های برنامه خندوانه قرار گرفته به سوالات روزنامه شهرآرا چاپ مشهد پاسخ داده است.

اظهارات علی مسعودی درباره خندوانه

*من در سال٩۴ به تهران نرفتم بلکه ٢٠سال است که آنجا هستم. باید بگویم در این کار له شدم حالا هم محبوبیتم در خندوانه از لطف خداست. با خودم می‌گویم همین که شب جمعه برنامه‌ام پخش شد خیلی‌ها گفتند که برای بابام فاتحه خواندند. این ۴٠میلیون نفر که برنامه را دیدند حتما ٢٠میلیون نفر یک فاتحه را خوانده‌اند. وقتی که می‌گویم ننه مریض است و برای سلامتی ننه دعا کنید، بالاخره دعای ١٠نفر مستجاب می‌شود که همین من را بس است. از پریروز که به مشهد رسیدم اولین کاری که کردم این بود که سر خاک بابام رفتم و خیلی‌ها آمدند و همانجا در خواجه اباصلت برایش دعا خواندند.

* من یک دور‌همی دارم که بیشتر دوستان هنرمند را دعوت می‌کنم و یک آبگوشت می‌گذارم. از مجید خدایی ورزشکار بگیرید که به خانه من می‌آید تا سعید نعمت‌الله و بیشتر بازیگران دیگر. من هم شروع می‌کنم به خاطره تعریف‌کردن که آن‌ها هم می‌خندند.١٠سال پیش برای اولین‌بار رامبد به خانه من آمد و تا ٢شب هم داشتم خاطره تعریف می‌کردم. فردایش به من زنگ زد و گفت من هنوز از دیشب نخوابیدم و یاد چرت‌وپرت‌های تو که می‌افتم، مدام می‌خندم. علی من یک روز یک برنامه می‌سازم و تو می‌آیی و تمام این خاطرات را برای دیگران تعریف می‌کنی و مردم خواهند خندید .

 
*(در پاسخ به این سوال که: فکر نمی‌کنید جای رضا عطاران یا مهران مدیری خالی است؟):برای این سوال جوابی ندارم به هر حال فکر کنید پشت رضا عطاران ٢٠سال عقبه است یا مهران مدیری یک تک‌سرفه کند همه ایران می‌خندند در صورتی که ما از همه جایمان هم صدا در بیاوریم، لبخند هم نمی‌زنند! و همه این تفاوت‌ها را نشان می‌دهد. مثلا مدل روشن‌شدن ماشین بابام را اگر مهران مدیری دربیاورد همه می‌میرند از خنده، اما واقعا نمی‌دانم اگر می‌آمدند چه اتفاقی می‌افتاد.
 
*برای فینال شاید ننه را بردم البته اگر رای بیاورم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir