دلیل انتخاب نقش‎هایم همذات پنداری با شخصیت هاست
میلیشیا مهدی‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی؛ در رابطه با معیار انتخاب نقش‌هایش گفت: در نظر گرفتن معیار برایم دشوار است اما مهمترین دلیل انتخاب نقش‌هایم احساس درونی و همذات‌پنداری با شخصیت انتخابی خودم در فیلم است.

گفتگو با میلیشیا مهدی نژاد

بازیگر سریال «جراحت» در خصوص تاثیر تحصیلات آکادمیک در عرصه بازیگری گفت: تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگر تاثیر بسزایی دارد. همچنین استعداد هم یک امر ضروری و لازم است.

بازیگر فیلم سینمای «ارتفاع پست» در پاسخ به این سوال که به فعالیت در سینما یا تلویزیون علاقمند است، گفت: سینما و تلویزیون هر دو برای من جذاب هستند. اما سینما برای پیشرفت ظرفیت بیشتری دارد. اگر مجالی برای فعالیت در سینما داده شود حتما استقبال می‌کنم.

بازیگر سریال «شیدایی» در خصوص کم‌کاری خود در سال‌های اخیر بیان کرد: عدم وجود پیشنهاد مناسب و فیلم‌نامه‌های خوب، علت کم‌کاری من در سال‌های اخیر بوده و همچنین برای انتخاب نقش مورد نظر محتوا و متن فیلم‌نامه برایم بسیار حائز اهمیت است.

وی به علاقه‌مندان بازیگری توصیه کرد: هر کاری سختی‌های خودش را دارد. هنر هم از این قاعده مستثنی نیست. به نظر من هنر مانند همه کارها بسیار با ارزش است و می‌تواند درآمدزا و سخت باشد. درآمدزا به شرطی که از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مهدی‌نژاد در ادامه افزود: البته پول و کسب درآمد از راه هنر در عین سختی شیرین است اما آنچه از هر چیز در کار هنری مهم‌تر است داشتن یک حس خوب و سلامتی است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir